Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
1,5 m. Weet je nog?Staan ze voor de foto altijd zo ver van elkaar af? Ziet er niet uit zo.
Ik ben hardnekkig: ik had geen rekening gehouden met de 1,5 meter. Ik hou het allemaal niet bij.1,5 m. Weet je nog?
Mike
Is dat zo?
En dan allemaal weer terug het paleis in, ieder naar zijn eigen rondje. Een voor een door de deur natuurlijk.1,5 m. Weet je nog?
Mike
Is dat zo?
Geef de wefkeffers trouwens weinig kans van slagenIemand vertelde me dat Jeroen Pols in het Viruswaarheidvrijdagoverzicht het ook had over dat de Schwab-elite rustig afwacht tot wij onze leiders kotsbeu zijn en af gaan zetten: dan kunnen zij hun wereldregering lekker installeren. Zo zien zij het natuurlijk. Dus ze laten ons, het plebs, eerst lekker het vuile klusje klaren. Doet me ook denken aan de video ''Otpor'' en de politieke theorie van Gene Sharp die gebruikt werd voor het omverwerpen van regeringen in bijv. Servie en in het middenoosten.
Ik hoop graag met je mee @SurvGeef de wefkeffers trouwens weinig kans van slagen
Hoe dan? we ruimen hun puppets om en als resultaat kunnen zij het dan verder doordrukken?Iemand vertelde me dat Jeroen Pols in het Viruswaarheidvrijdagoverzicht het ook had over dat de Schwab-elite rustig afwacht tot wij onze leiders kotsbeu zijn en af gaan zetten: dan kunnen zij hun wereldregering lekker installeren. Zo zien zij het natuurlijk. Dus ze laten ons, het plebs, eerst lekker het vuile klusje klaren. Doet me ook denken aan de video ''Otpor'' en de politieke theorie van Gene Sharp die gebruikt werd voor het omverwerpen van regeringen in bijv. Servie en in het middenoosten.
Ja dat zou een scenario kunnen zijn. Alles is mogelijk. Wij kennen het plan niet, dus houdt stand, trust the plan, trust God en alles komt goed.Hoe dan? we ruimen hun puppets om en als resultaat kunnen zij het dan verder doordrukken?
Dat lijkt me niet logisch. Als je hun puppets opruimt moeten er gewoon nieuwe puppets komen om het vuile werk op te lossen. Het enigste wat volgens dat almachtige elite scenario zou werken is door het introduceren van een anti christ.Ja dat zou een scenario kunnen zijn. Alles is mogelijk. Wij kennen het plan niet, dus houdt stand, trust the plan, trust God en alles komt goed.
Of haar Kamer zetel inpikken en de regering 1 zetel minder geven.... Kan nogEn..... zou Mona Keijzer nu, als beloning van het CDA, na lang wachtgeld ergens een burgemeester baantje krijgen?
Volgens mij heeft ze afstand gedaanOf haar Kamer zetel inpikken en de regering 1 zetel minder geven.... Kan nog
Heeft Pols niet gezegd. Deze onzin komt van Frontnieuws. Iedereen die beweert dat demonstreren, procederen of stemmen geen zin heeft wil ons in passief slachtofferschap houden en is per definitie verdacht.Iemand vertelde me dat Jeroen Pols in het Viruswaarheidvrijdagoverzicht het ook had over dat de Schwab-elite rustig afwacht tot wij onze leiders kotsbeu zijn en af gaan zetten: dan kunnen zij hun wereldregering lekker installeren. Zo zien zij het natuurlijk. Dus ze laten ons, het plebs, eerst lekker het vuile klusje klaren. Doet me ook denken aan de video ''Otpor'' en de politieke theorie van Gene Sharp die gebruikt werd voor het omverwerpen van regeringen in bijv. Servie en in het middenoosten.
Ok dat is jammer, ik denk niet dat ze beloond gaat wordenVolgens mij heeft ze afstand gedaan
Met welke opgegeven reden?Volgens mij heeft ze afstand gedaan