Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goed gevonden, had ik zelf nog niet aan gedacht. Alleen heft deze struisvogel zijn kop niet in het zand zoals je ziet en dat is nou precies het verschil.Dat is wss waarom Gerard een struisvogel als avatar heeft.
Als maar genoeg mensen die mening hebben komen ze echt wel onder druk te staan geloof me en wie onder druk staat gaat fouten maken. Vooral omdat wij alle tijd hebben en zij niet!Goed gevonden, had ik zelf nog niet aan gedacht. Alleen heft deze struisvogel zijn kop niet in het zand zoals je ziet en dat is nou precies het verschil.
Maar even serieus, ze hebben schijt aan het gepeupel, denk je nou echt dat ze om jouw of mijn mening van gedachten zullen veranderen?
Neen,, niet voor mijn mening, noch voor jouw mening, noch voor die van een ander, maar wel voor mijn mening plus jouw mening plus voor al die andere meningen te samen.Goed gevonden, had ik zelf nog niet aan gedacht. Alleen heft deze struisvogel zijn kop niet in het zand zoals je ziet en dat is nou precies het verschil.
Maar even serieus, ze hebben schijt aan het gepeupel, denk je nou echt dat ze om jouw of mijn mening van gedachten zullen veranderen?
Het stoute Rusland valt zonder enige provocatie Oekraïne aan.
Mevrouw BBB heeft Corona.
Maar, samen zijn we sterk, straks weer stemmen, stem ze weg enzovoort en voor je het weer trekken ze weer een blik angstzaaierij open en de mietjes en meisjes stinken er weer in. Ik zie buiten nog steeds mensen met smoelluiers om. De FvD zal zo groot moeten worden dat ze kunnen gaan regeren.Neen,, niet voor mijn mening, noch voor jouw mening, noch voor die van een ander, maar wel voor mijn mening plus jouw mening plus voor al die andere meningen te samen.