Nederlandse politiek

Zoals altijd: zeer goed !
En ja, inderdaad 2 personen hier die dankzij de geweldige inzet lid van FvD geworden zijn.

janbhommel.nl

Ode aan de dissident

“Politicians look for interests not people” Bangambiki Habyarimana De vrouw van de Hommel spreekt zich eigenlijk nooit openlijk uit. Nu wel. De maatregelen worden langzaamaan afgesch…

janbhommel.nl
janbhommel.nl

Dat is wss waarom Gerard een struisvogel als avatar heeft.
Goed gevonden, had ik zelf nog niet aan gedacht. Alleen heft deze struisvogel zijn kop niet in het zand zoals je ziet en dat is nou precies het verschil.
Maar even serieus, ze hebben schijt aan het gepeupel, denk je nou echt dat ze om jouw of mijn mening van gedachten zullen veranderen?

Goed gevonden, had ik zelf nog niet aan gedacht. Alleen heft deze struisvogel zijn kop niet in het zand zoals je ziet en dat is nou precies het verschil.
Maar even serieus, ze hebben schijt aan het gepeupel, denk je nou echt dat ze om jouw of mijn mening van gedachten zullen veranderen?
Als maar genoeg mensen die mening hebben komen ze echt wel onder druk te staan geloof me😉 en wie onder druk staat gaat fouten maken. Vooral omdat wij alle tijd hebben en zij niet!

Neen,, niet voor mijn mening, noch voor jouw mening, noch voor die van een ander, maar wel voor mijn mening plus jouw mening plus voor al die andere meningen te samen.

Neen,, niet voor mijn mening, noch voor jouw mening, noch voor die van een ander, maar wel voor mijn mening plus jouw mening plus voor al die andere meningen te samen.
Maar, samen zijn we sterk, straks weer stemmen, stem ze weg enzovoort en voor je het weer trekken ze weer een blik angstzaaierij open en de mietjes en meisjes stinken er weer in. Ik zie buiten nog steeds mensen met smoelluiers om. De FvD zal zo groot moeten worden dat ze kunnen gaan regeren.
Ik heb trouwens onderstaand document aan de FvD gestuurd voor het geval ze dat nog niet kennen:
Heb inmiddels een reactie, ze kennen het in ieder geval niet allemaal.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan