edwin
Well-known member
Laat die halve Marokkaan maar eens wat aan zijn Nederlandse taalvaardigheid doen.
Oh, ik had de reactie van Pepijn van Houwelingen niet gezien. Hem viel het ook op.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is geen Marokkaanse jaser feraz kan er niets aan doe dat zijn moeder naar geiten ruikt het resultaat is een politicus met een IQ van 60 maar ja voor communisme is meer problematischLaat die halve Marokkaan maar eens wat aan zijn Nederlandse taalvaardigheid doen.
Oh, ik had de reactie van Pepijn van Houwelingen niet gezien. Hem viel het ook op.
Is geen Marokkaanse jaser feraz kan er niets aan doe dat zijn moeder naar geiten ruikt het resultaat is een politicus met een IQ van 60 maar ja voor communisme is meer problematisch
Bij een hoger getal gaan ze denkenEen IQ van 60 is genoeg voor een communist.
Wat een niveau......
Pepijn heeft waarschijnlijk meer verstand in zijn pink dan heel de GL fractie bij elkaar
Wybren wil op het Europees gemiddelde gaan zitten qua stikstofnormering:
Stikstof is geen probleem en vereist geen normering. Het is een bouwsteen voor het leven.
Wybren ziet een probleem dat er niet is en is daarmee definitief af!
Mike
Techneut of niet, meegaan in normering voor een niet bestaand probleem is afgaan.Volgens mij interesseert die stikstof hem geen zak en wil hij gewoon de normering aanpassen. Oplossing die elke techneut zou bedenken. Ik vind het dus niet zo vreemd.
Hij kan vwmb best af zijn maar niet voor deze reden
Techneut of niet, meegaan in normering voor een niet bestaand probleem is afgaan.
Hoe denkt Wybren over CO2 en fosfaatregulering? En over de omvang van de veestapel?
En stem als het kan fvdBekijk bijlage 8609
En pvda GL, SP, sgp en ChristenUnie