Nederlandse politiek

Laat die halve Marokkaan maar eens wat aan zijn Nederlandse taalvaardigheid doen.
Oh, ik had de reactie van Pepijn van Houwelingen niet gezien. Hem viel het ook op. :)
Is geen Marokkaanse jaser feraz kan er niets aan doe dat zijn moeder naar geiten ruikt 🤣🤣🤣 het resultaat is een politicus met een IQ van 60 maar ja voor communisme is meer problematisch

Wybren wil op het Europees gemiddelde gaan zitten qua stikstofnormering:

Stikstof is geen probleem en vereist geen normering. Het is een bouwsteen voor het leven.

Wybren ziet een probleem dat er niet is en is daarmee definitief af!

Mike

Volgens mij interesseert die stikstof hem geen zak en wil hij gewoon de normering aanpassen. Oplossing die elke techneut zou bedenken. Ik vind het dus niet zo vreemd.

Hij kan vwmb best af zijn maar niet voor deze reden:-)

Volgens mij interesseert die stikstof hem geen zak en wil hij gewoon de normering aanpassen. Oplossing die elke techneut zou bedenken. Ik vind het dus niet zo vreemd.

Hij kan vwmb best af zijn maar niet voor deze reden:)
Techneut of niet, meegaan in normering voor een niet bestaand probleem is afgaan.
Hoe denkt Wybren over CO2 en fosfaatregulering? En over de omvang van de veestapel?

Techneut of niet, meegaan in normering voor een niet bestaand probleem is afgaan.
Hoe denkt Wybren over CO2 en fosfaatregulering? En over de omvang van de veestapel?

Ik denk dat hij donders goed weet dat het een niet bestaand probleem is maar dat dit zijn ingang is om bij die alfa muppets te proberen de strijd te winnen met (mogelijk oneigenlijke) argumenten die wel landen bij voornoemde muppets.

Hij wil (denk ik) op korte termijn de strijd winnen en de oorlog komt dan later wel.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan