Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Premier Rutte krijgt op sociale media een flinke bak kritiek over zich heen na zijn livesessie op Instagram over de zoekgeraakte kinderen die door de toeslagenaffaire bij hun ouders zijn weggehaald. Ook op Twitter krijgt hij de wind van voren.
ja ik weet het, groot deel van het draadje heb ik gelezen. Maar dan nog is schandalig, die mensen moeten toch ook een plek hebben om te wonen. Er is niet aan huizen te komen voor jongelui, dat weet je zelf maar al te goed. Ik hoop dat Oekraine snel wordt bevrijd en mensen terug naar hun land kunnen.Hier het hele artikel:
SP wil fatsoenlijke oplossing Hengelose huurders die huis uit moeten voor Oekraïnse vluchtelingen
HENGELO - De gemeenteraadsfractie van de SP vindt dat bewoners van de Nijverheid die hun huis uit moeten om plaats te maken voor vluchtelingen uit Oekraïne niet zomaar op straat mogen worden gezet.www.tubantia.nl
Het gaat hier niet om 'normale' huurders, maar om mensen die anti-kraak wonen... Alsnog is het natuurlijk absurd dat ze plaats moeten maken voor vluchtelingen...
Waarom helpen ze niet hun land te bevrijden?ja ik weet het, groot deel van het draadje heb ik gelezen. Maar dan nog is schandalig, die mensen moeten toch ook een plek hebben om te wonen. Er is niet aan huizen te komen voor jongelui, dat weet je zelf maar al te goed. Ik hoop dat Oekraine snel wordt bevrijd en mensen terug naar hun land kunnen.
Klopt. Mijn vriend woont nog steeds bij ons thuis bij m'n ouders, 5 maanden lang inmiddels. Zijn eigen ouders hebben inmiddels spijt dat ze hem het huis uit getrapt hebben omdat hij die prik niet nam... Maar terug naar z'n ouderlijk huis wilt hij echt niet.ja ik weet het, groot deel van het draadje heb ik gelezen. Maar dan nog is schandalig, die mensen moeten toch ook een plek hebben om te wonen. Er is niet aan huizen te komen voor jongelui, dat weet je zelf maar al te goed. Ik hoop dat Oekraine snel wordt bevrijd en mensen terug naar hun land kunnen.
Ook dit valt onder satire neem ik aan?..ondertussen in de 2e slaapkamer waar voor morgen een wefkefpropagandalezing van de Oekraiense acteerdwergpersoon Zchlemielsky staat gepland.. ..een goed plan omdat zij dan voor haar eigen 'geliefde' landgenoten kan raaskalen die van te voren ruimschoots van rotte tomaten & eieren zullen worden voorzien
Bekijk bijlage 9450