Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
PVV Gidi Markuszower: Begrijp ik nu goed dat de VVD, de liberale partij, niet uitsluit dat privaat eigendom wordt onteigend om vluchtelingen op te vangen?
Niet uitsluiten dat mensen hun privé eigendom wordt afgepakt?! Dat is nogal een statement van de VVD.
Tjeez, en dan ook nog een spelfout in de kop....
1 april grap of zou het waar zijn?
Huiseigenaren in Arnhem (buurt Presikhaaf) moeten bij verkoop VERPLICHT hun huis of grond aanbieden aan de gemeente. Dwz dat zij hun huizen alleen aan de gemeente mogen verkopen via de Wet voorkeursrecht gemeenten.
Gaaf land hé
Wet verplaatsing bevolking gaat gebruikt worden. Dit is echt een noodwet! Deze wet gaat over o.a. volledige gemeenten ontruimen
Waarom zou men hier überhaupt een wet voor willen maken? Wat zit er in de planning?
Zomaar een paar korte teksten die opvielen.
Ik dacht dat Zelensky de schuldige is.
Ik weet niet wat ze in NL verdienen als regeringslid + als deelnemers aan alherhande commissies, maar als dit in de buurt komt van wat ze hier in Spanje verdienen, man, man.
Precies dat !Ik weet niet wat ze in NL verdienen als regeringslid + als deelnemers aan alherhande commissies, maar als dit in de buurt komt van wat ze hier in Spanje verdienen, man, man.
Even een vb. elk regeringslid/congres/kamer : 3050euro + 1925euro onkostenvergoeding + verplaatsingskosten/parking betaald
+
voor bv Sanchez (president),de NL Rutte :
3337euro zitgeld + 3625euro repesentatiekosten + 2970euro vrije kosten
Daarbovenop als men nog in commissie zit, hetgeen er hier in Spanje een 50-tal zijn, elk met hun voorzitter/2 vice voorzitters, 2 secretarissen, een aantal woordvoerders, en vicewoordvoerders
bv voorzitter +1550euro / vice +1134euro / secretaris +755euro / woordvoerdr +1134euro / vicewoordvoerder +755euro
VB Commissie aangaande rechtspraak heeft 1 voorzitter, 2 vice, 2 secretarissen, 10 woordvoerders, 3 vicewoordvoerders en dan nog 2 stemmen, maw een min. van 20 personen per commissie
Maw elk regering,congres, kamerlid zal wel in een commiss. ie zetelen.