Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Caroline van der Plas 'Er wordt gesuggereerd dat ik een soort van corrupt zou zijn Stikstofdebat. Caroline van der Plas spreekt zich uit tegen haar in twijfel getrokken onafhankelijikheid, 'er wordt hier gesuggereerd dat ik een soort van corrupt zou zijn'
Die discussie heb ik nu ook. Mensen denken dat fvd onderstaande niet steunt en dus juist wel voor stikstof is. Want ze hadden mee moeten stemmen. Maar de partijen dus voor zijn gaan nog steeds mee in het stikstof plan op basis van aanpassingen.FvD zegt waar het op staat - BBB en JA21 zijn controlled opposition:
Het ‘stikstofplan’ van BBB en JA21: een alternatieve sterfhuisconstructie voor boeren
Vandaag presenteerden Caroline van der Plas (BBB) en Joost Eerdmans (JA21) een ‘stikstofplan’, naar eigen zeggen om Nederland van het ‘stikstofslot’ te halen en zo ademruimte te creëren voor alle boeren, burgers en bedrijven. Hoewel het ‘tienpuntenplan’ een aantal goede ideeën bevat (die jaren...www.fvd.nl
Mike
BBB wil herijking van de Vogel- en habitatrichtlijn met nieuwe dier- en plantsoorten. Geen fundamentele kritiek.
De muur waar de minister het over heeft, kan gewoon om, net als de Berlijnse muur.
Ze vertegenwoordigt tenslotte Build Back BetterIk heb het niet afgeluisterd maar ze is er gewoon op uitgekozen.