Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nog even aan het speuren geslagen, volgens mij is hier wel veel te vinden. Met rode en groene ballen!Dank voor de link, Medusa. Niet helemaal. Op TK website staan wel stemmingsuitslagen (links)
maar niet de stemming in de vorm van (rechts).
Bekijk bijlage 14673Bekijk bijlage 14674
Als ik weer eens mensen "lastig val" met mijn nieuwsbrieven staan die rode en groene bolletjes veel krachtiger.
Bekijk bijlage 14732
De VVD nog steeds de grootste ik blijf het maar ongeloofwaardig vinden dit soort peilingen.
Doe maar VVD, BBB, PvdA, Ja21, VOLT, CU, CDA.Bekijk bijlage 14732
De VVD nog steeds de grootste ik blijf het maar ongeloofwaardig vinden dit soort peilingen.
Het kwam vandaag al eens voorbij. Als dit echt waar is, dan zou dit geweldig zijn.Serieus?
Rutte, Kaag, Hoekstra en Segers gedagvaard om 'illegale machtsovername'
Rutte, Kaag, Hoekstra en Segers hebben de voorwaarden van de Nationale Bond tegen Overheidszaken diepgaand geschonden.www.ninefornews.nl
Verkeerde link Mike? Geen Huub Stapel te zien, wel een vleesetende krachtpatser!Vuurwerk bij Op1, dit moet je zien. Ik denk niet dat Huub Stapel nog anytime soon weer uitgenodigd wordt!
Krachtpatser heeft bizar dieet: ‘Eet alleen vet en vlees’
Op de boulevard van het Spaanse Torremolinos loopt al jaren de markante Nederlander Jantje Safari rond.Hij organiseert excursies, maar heeft een bijzonder levensverhaal en een al even bijzondere…www.telegraaf.nl
Mike
Goed zo.Excuus, nu wel.
Harde clash tussen Huub Stapel en Cora van Nieuwenhuizen: ‘Onzin dit!’
Acteur Huub Stapel zorgde gisterenavond voor een ijzige sfeer aan de talkshowtafel van Op1. Hij opende de aanval op oud-VVD politicus Cora van Nieuwenhuizen over het feit dat zij vorig jaar aftrad…www.telegraaf.nl
Mike