Nederlandse politiek

Stichting Open Nederland, die is opgericht met als doel een bijdrage te leveren aan het heropenen van Nederland tijdens de coronapandemie, heeft in coronatijd 750.000 euro overgemaakt naar OMT-voorzitter Jaap van Dissel. 400.000 euro is vervolgens doorgesluisd naar een rekening op Aruba, onthullen Yves Gijrath en Erik de Vlieger in hun podcast.

Kaag overladen met kritiek na uitspraken over compensatie energie: ‘Zoveel mensen in de shit en dan komt ze hiermee?!’​

PVV-leider Geert Wilders haalt snoeihard uit: “Wereldvreemde arrogante pedante patser. Mensen overleven het niet met de huidige gasprijzen, hou op met je klimaatonzin.”

Briefje van Jan – aan de haatheks​

Ik hoorde laatst Paul Frentrop in het Ongehoord nieuwscafë het idee opgooien om enkel vrouwen in de Eerste Kamer te zetten en alleen mannen in de Tweede Kamer.
(min 10)

Wat vreselijk voor mevrouw Kaag. Ze werkt keihard om van Nederland een beter land te maken en dan wordt ze zo respectloos aangesproken door die Van Houwelingen. Hoe durft hij. Het kleine beetje respect dat ik nog had voor FvD is nu weg,

Wat vreselijk voor mevrouw Kaag. Ze werkt keihard om van Nederland een beter land te maken en dan wordt ze zo respectloos aangesproken door die Van Houwelingen. Hoe durft hij. Het kleine beetje respect dat ik nog had voor FvD is nu weg,
Je moet toch wat als volksvertegenwoordiger in de TK der Moffen-Generaal.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan