Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goed spul denk ik zo te zienAllemachtig wat heeft Hugo gesnoven??
Mmmmh.... hij is slanker geworden die hamburgermeester uit Nijmegen.
Nou ben ik fundamenteel tegen toeslagen want dat werkt prijsopdrijvend. Zodra coöperaties zien dat iemand anders de huur meebetaald, stijgt de huur.???
Los van het feit dat het vreemd is dat deze man nog niet door een militaitre rechter veroordeeld is geworden en opgeknoopt... ooh wacht ... wij moeten zorgen dat hij bij dat tribunaal komt...
Ik snap dit artikel niet goed (Telegraaf). De genoemde grens is zoals die nu is voor toetreding tot huurtoeslag (huursubsidie.. telegraaf.. is een oude naam). Ga je huren en zit je onder die grens kan je de toeslag aanvragen. Ga je huren (of verhuizen) wordt opnieuw getoetst. Lagere grens is (dan) wel slechter, want mensen vallen eerder buiten de boot. Wie huurtoeslag krijgt en boven de grens uitstijgt raakt toeslag niet kwijt, maar de toeslag stijgt niet mee. Er staat niets over de (verlaging van de) hoogte van de huurtoeslag tenzij het maximum een % is van wat telegraaf noemt.
Er zijn wooncorporaties die meedenken?
verlagen de huur zodat je huurtoeslag kan aanvragenHuurtoeslag | Woonzorg Nederland - betaalbare woningen voor senioren
Wilt u in aanmerking komen voor huurtoeslag? Bekijk de inkomenseisen en regels rond het passend toewijzen van woningen.www.woonzorg.nl
De Brul(s)aapMmmmh.... hij is slanker geworden die hamburgermeester uit Nijmegen.
Ik wil op de voorste rij hoorSpeciaal namens de beelddenkers...
Dank
En dan gauw een brief bezorgen zeker?Ik wil op de voorste rij hoor
Ja hoor, zo die gleuf in met mach 3En dan gauw een brief bezorgen zeker?
Is dat Atjeh Kuiken?? Lekkerrrr
Ik heb sterk de indruk dat je iedere gleuf lekker vindt zolang je er maar iets in kan schuivenIs dat Atjeh Kuiken?? Lekkerrrr