Homoseksualiteit is een zonde in de islam. Dat is voor ons geen discussiepunt. Het is een persoonlijke keuze…
Aldus Yassmine El Huppeldinges, raadslid D66 Amsterdam. Niet meteen deze mevrouw belachelijk maken, want waarschijnlijk is ze van haar fiets gevallen, gezien het verband om haar hoofd.
Anyway, in haar bio op Twitter lees ik dat ze zichzelf o.a. presenteert als ‘geboren Amsterdamse’. Ik heb toch een heel ander beeld van een ‘geboren Amsterdamse’, maar wellicht heb ik een afslag gemist. Verder roept deze voorzitster van de Poldermoskee over homoseksualiteit:
Ik vind dat iedereen dat lekker zelf moet weten. Het is een persoonlijke keuze waar ik je niet mee lastig zal vallen. Maar ik kan als voorzitter van de moskee natuurlijk niet zeggen: welkom, uit hier in de moskee gewoon je zonde!
Dit is toch gewoon onversneden discriminatie, waarde landgenoten. Als je als homo/lesbienne geboren bent, ben je dus ‘zondig’ volgens dit raadslid van D66. Of liever gezegd: Duwdievuilehomovaneenflat66. Of van een penthouse, maar dat is weer een ander verhaal.
Zeg Kajsa Ollongren, u vindt uzelf toch zo liberaal? Waarom horen wij u nu niet? Ach, u heeft het waarschijnlijk veel te druk met Thierry Baudet, want die racist is ‘een groot gevaar voor de Nederlandse kernwaarden’ en o ja, ‘Baudet gaat verder waar de PVV ophoudt.’
Zeg, Ollongren, mooie Zweedse Dubbelpaspoorter, mooie kuttesmuller, u bent zo lesbisch al het maar zijn kan. Voor mij persoonlijk geen probleem, maar er zit een broeidoek in Amsterdam die uw geaardheid een zonde vindt… En feit is, als u haar moskee zou willen bezoeken, u de toegang geweigerd zal worden…
Dit is geweldige ironie voor mensen die sympathiseren met de PVV en Forum voor Democratie. De ene sluit de andere uit binnen D66. Juist iets wat ze krampachtig verdedigen. Gelijkheid voor iedereen, gelijke kansen. Geen groepen mensen uitsluiten.
Haha !
Wat een show !
https://boilingpoints.wordpress.com/2018/02/04/amsterdams-d66-raadslid-homoseksualiteit-is-een-zonde/
Mike