Nederlandse politiek

Dienstplicht

Advocaat strafrecht en TBS-expert Job Knoester nam maandag bij Vandaag Inside uitgebreid van de gelegenheid gebruik om rechtstreeks aan premier Mark Rutte uit te leggen waarom hij volgens hem een psychopaat is. Rutte kon dit niet waarderen.

Het meest opzienbarende moment van de uitzending, met als hoofdgast Mark Rutte, was ongetwijfeld het optreden van advocaat strafrecht en TBS-expert Job Knoester. Knoester, die vaker te zien is bij Vandaag Inside, uitte als enige echt forse kritiek op het beleid van Rutte als premier.
“Het zit hem ook in betrouwbaarheid,” zei Knoester, die eerst alle schandalen opsomde waar Rutte steeds ‘geen actieve herinnering aan had’. “Ik heb het eens op een rij gezet. In 2015 had je de Teeven-deal, geen actieve herinnering. In 2018 de dividendbelasting-memo, geen actieve herinnering. In 2019 bombardement op Irak, zeventig doden geen actieve herinnering, dividendbelasting-memo, bombardement in Irak, 2021 Omtzigt, sms'jes.”
Op dat moment probeerde Rutte hem te onderbreken maar Knoester ging onverdroten verder. "Dan zeg je elke keer 'geen herinnering aan', maar dan denk ik: of je liegt op die momenten óf je hebt echt geen herinnering en dan ben je niet in staat om premier van dit land te zijn."
“Dan zou ik nu op ieder van die punten moeten ingaan,” reageerde Rutte. “Neem nou bijvoorbeeld Omtzigt, ik heb nooit gezegd ‘functie elders’.”
“Maar het gaat om het geheel,” wierp Knoester tegen. “Als je zo vaak zegt ‘ik weet het allemaal niet meer’, kan je je dan verplaatsen in de burger die dan denkt ‘daar staat onze premier'?”

Vinden jullie het er ook niet steeds meer op lijken dat de VVD gewoon geofferd wordt in de mainstream media?

En ik kan Johan Derksen nogsteeds niet goed plaatsen. De helft van de tijd zegt hij als enige in de mainstream de waarheid. De opmerkingen over ongevaccineerden en Thierry Baudet zijn echter heel kwalijk.

Ik heb nog een stemwijzer ontdekt mijnstem.nl je hebt er stemwijzers voor de provincialestaten en de waterschappen.

Vinden jullie het er ook niet steeds meer op lijken dat de VVD gewoon geofferd wordt in de mainstream media?

En ik kan Johan Derksen nogsteeds niet goed plaatsen. De helft van de tijd zegt hij als enige in de mainstream de waarheid. De opmerkingen over ongevaccineerden en Thierry Baudet zijn echter heel kwalijk.
JD is iemand die met alle winden mee waait Soms zegt hij toevallig iets goeds zoals over zwarte piet ofzo. Maar z’n mening is ook heel snel aangepast. Hij is niet al te intelligent, heeft geen ruggegraat en is vooral bezig om geld te verdienen als een soort ‘typetje’ op tv.

Dienstplicht

Oh gelukkig maar dat die plannen er niet zijn. Dat stelt ons weer gerust.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan