Nederlandse politiek

Nee klopt echt geen ene moer van. We zullen er wel weer ingeluisd worden. Dit verhaal begint me te lang te duren. 😅
Tenzij er nog wonderen bestaan. Dit is duidelijk weer fraude. En idd er lijkt nooit een eind aan te komen. Lees dat sommigen vinden dat we ergens blij moeten zijn omdat het beter zou zijn als vvd etc. Dat zijn echter troost praatjes wat mij betreft.

Zou het spel zo gespeeld zijn geworden: BBB krijgt alle stemmen van FvD, maar aan de kamermeerderheid verandert het niets. Mensen vermoeden er dan niets achter want ze denken dat de meerderheid inderdaad tegen de coalitie gestemd heeft en verwonderen zich niet over de daling van FvD. Uiteindelijk maakt het echter niets uit, want alles blijft zoals het was. Nee erger nog groen links zit er nu ook bij.

Dorothé

Zou het spel zo gespeeld zijn geworden: BBB krijgt alle stemmen van FvD, maar aan de kamermeerderheid verandert het niets. Mensen vermoeden er dan niets achter want ze denken dat de meerderheid inderdaad tegen de coalitie gestemd heeft en verwonderen zich niet over de daling van FvD. Uiteindelijk maakt het echter niets uit, want alles blijft zoals het was. Nee erger nog groen links zit er nu ook bij.

Dorothé
Dat dus. En het CDA en de Christen Unie hebben wat verlies geleden dus zijn veel meer bereid om toe te geven aan de eisen van GroenLinks. We krijgen een links beleid dus zullen todat de massa het gaat zien meer onderling een gemeenschap gaan vormen, en protesteren.

Dorothé
Zou zo kunnen. Geen idee. Vind het niet onaannemelijk dat fvd stemmen naar haar zijn gegaan. Eens zien of Kaag woord goud dat ze niet met bbb wil samenwerken. Dat scheelt een gedrocht. Vind het maar raar dat van de plas zich niet veilig voelde. Ze was niet eens in Den Haag zaterdag. Word door beveiliging tijdens een interview weg gehaald. Wust ze soms dat de uitslag al bekend was en bleef ze daarom weg bij de demo van zaterdag.

Ok dit is interessant. Een vriend van mij zit nu te wachten in Maarssen want hij haalt de stembiljetten op , hij is verhuizer. De tellers van het stemloket gaven net aan dat PVV en forum het goed gedaan hebben daar.
Dit zegt genoeg.

Laatst bewerkt:
Beter dan BBB? Ik geloof het zomaar. Of het bewijsbaar is? Vast niet. Volgens mij word het echt tijd dat boeren radicaal gaan stoppen met leveren. Hoorde nog een mooi idee van iemand afgelopen zaterdag. Leg hun catering plat. Dat vind ik nou een geweldig idee! Catering van politie en alle overheids instanties Incl supermarkten. Niks meer leveren. Klaar mee.

@ debsy Ann Beter dan BBB? Ik geloof het zomaar. Of het bewijsbaar is? Vast niet. Volgens mij word het echt tijd dat boeren radicaal gaan stoppen met leveren. Hoorde nog een mooi idee van iemand afgelopen zaterdag. Leg hun catering plat. Dat vind ik nou een geweldig idee! Catering van politie en alle overheids instanties Incl supermarkten. Niks meer leveren. Klaar mee.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan