FoolProof
Well-known member
Shiiiit dat is echt de 1e keer dat ik erin stink, NieuwspaalDit is Nieuwspaal, een satire website.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Shiiiit dat is echt de 1e keer dat ik erin stink, NieuwspaalDit is Nieuwspaal, een satire website.
Nou zeg, was ook niet duidelijk zichtbaar dus ik zou er ook zomaar ingetuind zijn hoorShiiiit dat is echt de 1e keer dat ik erin stink, Nieuwspaal
Nou zeg, was ook niet duidelijk zichtbaar dus ik zou er ook zomaar ingetuind zijn hoor
Marco Tuiling (D66) verlaat na 15 jaar de Tweede Kamer
Ook D66-Kamerlid Marco Tuiling heeft besloten om zich niet meer verkiesbaar te stellen.nieuwspaal.nl
Tja, zo zie je hoe snel dat gaat in de politiek he? Een 'nieuwe partij' stelt heel erg voor een bepaalde groep te zijn en de belangen van die groep te behartigen... maar als ze dan even kunnen snuiven aan de macht, nou, dan veranderen ze zo, hop! Heel snel van standpunt. Want laten we eerlijk zijn, het pluche zit heel erg lekker.
Er zijn topambtenaren die gewoon machtsposities claimen, zei Arib in gesprek met Theo Maassen. “Het is een ongecontroleerde macht.”
Politici kunnen worden afgerekend op wat ze wel en niet doen. Topambtenaren met heel veel invloed beïnvloeden achter de schermen het parlementaire proces, stelde Arib. Ze hebben contacten met departementen en de ministers. En zij kunnen niet worden weggestuurd.
Arib trekt aan bel over schaduwmacht die Nederland regeert: 'Het is een ongecontroleerde macht'
Er zijn topambtenaren die gewoon machtsposities claimen, zei Arib.www.ninefornews.nl
Ze gaan het dus echt proberen met die klimaatgek.
Ein reich ein klimaführer.We staan voor grote uitdagingen om het klimaat voor toekomstige generaties te redden. Frans kan hier als geen ander leiding aan geven. De juiste man op de juiste plaats.