Nederlandse politiek

Kuipers neemt de benen!

Allemaal opgestapt voor wat komen gaat. Een infasie aan Afrikanen die Europa binnen komen om te veroveren. Eerst de bevolking halveren met prikjes die goddank niet iedereen genomen heeft.

Kabinet Wilders duurt inmiddels 2 maanden en de 3e komt eraan. Niet dat het een verschil zal gaan maken. Wilders lijkt niet in de gaten te hebben dat hij de linkse WEF agenda dient en de VVD hem ook nog even in een onmogelijke positie heeft gestopt.

Waarom wilde Bosma Pepijn zijn vragen niet beantwoorden over dreiging die komt en het aanschaffen van extra munitie? Waar is die munitie voor bedoeld? In het hoopvolle meest gunstige geval om tegen migranten te gebruiken. Of zijn deze bedoeld voor steun aan Oekraïne. Die afspraak die Wilders een paar weken geleden had waarbij hij steun uit sprak naar Oekraïne, heeft dat iets te maken met die door Bosma genoemde dreiging en aanschaf van Munitie? PVV die instoom van asiel terug zegt te willen dringen, maar ondertussen stroom Europa vol. Kan niks beters uitkramen dan: Mijn Hemel! En Bosma is van mening dat de Nederlander geen recht schijnt te hebben op uitleg waar die munitie voor bedoeld is en Pepijn het zwijgen op legt. Nou meneer Bosma en Wilders, wat gaan we straks doen met al die afrikaantjes? Planten in plantenbakken ofzo? Oh nee, we roepen gewoon mijn hemel en dan komt het wel in orde. Ik zie een dreiging van oorlog met deze toestroom in combinatie met een arrogantie houding voor wat betreft leiderschap waarin schokkend tekort geschoten word.
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.550
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan