Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wss geen grotere wespennest dan de politiek. Of je bent echt wakker en gaat erin of inderdaad zoals hen, denkende dat je je stand kunt houden en veranderingen kan aanbrengen.Wat zijn het toch voor onnozele schapen daar. Ik ben er werkelijk van overtuigd dat ze niet beter weten. En dat maakt het nog zorgwekkender dan moedwillige opzet!
Mike
Gespeelde 'bezorgheid' van BBB vermoed ik.Wss geen grotere wespennest dan de politiek. Of je bent echt wakker en gaat erin of inderdaad zoals hen, denkende dat je je stand kunt houden en veranderingen kan aanbrengen.
Ipv eerst te beginnen in je wijkcomite, dan gemeente enz
FvD grootste met 62.000
Forum van Democratie blijft met afstand de partij met de meeste leden: bijna 62.000 (een lichte groei).
De partijtop zal toch wel van alles op de hoogte zijn? Tussen die nieuwe kamerleden zitten inderdaad ook veel onnozele mensen.Wat zijn het toch voor onnozele schapen daar. Ik ben er werkelijk van overtuigd dat ze niet beter weten. En dat maakt het nog zorgwekkender dan moedwillige opzet!
Mike