Luz
Well-known member
ehhh, geen flauw idee wat het betekent (WSP en WATS). Hebben we al ergens een woordenboek?Volgens mij ook top
Zijn er nog weinig die vragen naar de betekenis dus er wordt opgelet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ehhh, geen flauw idee wat het betekent (WSP en WATS). Hebben we al ergens een woordenboek?Volgens mij ook top
Zijn er nog weinig die vragen naar de betekenis dus er wordt opgelet
WSP: Win Stupid Prizesehhh, geen flauw idee wat het betekent (WSP en WATS). Hebben we al ergens een woordenboek?
Home Forums Wat is er nieuw Leden Afkortingenwiki ?ehhh, geen flauw idee wat het betekent (WSP en WATS). Hebben we al ergens een woordenboek?
Luiwammessen zijn jullieHome Forums Wat is er nieuw Leden Afkortingenwiki ?
Dank heks voor je Google stokjeLuiwammessen zijn jullie
Even zoeken en je vindt:
Nederlandse politiek
Volgens mij ook top 👍 Zijn er nog weinig die vragen naar de betekenis dus er wordt opgelet 🤣🤣🤣 ehhh, geen flauw idee wat het betekent (WSP en WATS). Hebben we al ergens een woordenboek?www.fatsforum.nl
Resultaten voor zoekopdracht: wats
www.fatsforum.nl
Niet alles kan op een dienblaadje
Neee hoooo, Heks koekelt nietDank heks voor je Google stokje
Spreek de letters uit met Nederlandse klankNeee hoooo, Heks koekelt niet
Heks maakt gebruik van de zoekfunctie van dit prachtige forum en dat zouden er meer moeten doen [was daar geen reclame van??]
Nee omdat ze GroenSlinks volt Judas Alliantie en nog wel meer al onder de WEF hebbenWaar is de ophef dat we nu een minderheidskabinet hebben? Volgens de laatste peilingen stond de pvv op 2e partij qua grootte. We hebben gewoon hetzelfde kabinet als anders maar dan met andere praatpopjes. En geen haan die ernaar kraait.