Vandaag zat ik te zoeken naar
Alleen als je de oorzaak weet kan je de klachten gericht aanpakken. Speciaal hiervoor hebben we deze gratis vermoeidheid test ontwikkeld.
happyhealthy.nl
Ik zie dat er verderop in het verleden al veel over is geschreven. Genoeg te lezen dus.
Ik herken we wel in bijnieruitputting en heb Adrenal in huis maar amper genomen. Beviel toen niet. Dus nogmaals proberen.
Ik Herken sinds kort sommige symptomen.
Ik voel me hongerig. Dat was nooit het geval.
Ik plas opvallend veel meer dan anders. -
Ik ben extreem koud de hele dag. veel meer dan anders
Steeds dode vingers gedurende de dag. Veel meer dan anders
Kringen onder mijn ogen. Veel meer ........
Haaruitval Veel meer .......
Ik voel gewoon dat er iets niet klopt. Feitelijk ben ik geen type voor bijnieruitputting en stress.
Ik ben alweer vele weken steeds thuis.
Geen zorgen, geen werk. Huishoudelijke bezigheden kan ik aan.
Zit het liefste op bed met kussens in mijn rug en computeren/lezen.
Als ik me erg rot voel kom ik op een stoel niet tot ontspanning, dan wil ik liggen.
Als ik stilzit voel ik me niet duizelig. Met bewegen wel. en het voelt zo rot/vervelend dat ik liever niet de deur uit ga om boodschappen te doen. maar doe het wel.
Stres heb ik waarschijnlijk opgelopen toen ik de hele dag diaree had 2009 en pas in 2016 werd het aanmerkelijk beter met extra enzymen. Angst angst, angst voor ongelukjes en incontinentie.
Darmen die niet in orde zijn kunnen stress geven van binnenuit (voor zover ik weet) en heb ik niet zelf onder controle.
Ik vermoed dat dat nu niet meer het geval is, er is nog steeds verbetering in de stoelgang.
Dan een trage schildklier en zenuwschade (darm).