Was het maar zo simpel. Mijn oren zijn destijds getest. niks mis mee.
mijn 1e bezoek aan een fysio in heemstede vanwege duizeligheid (hij kan de energie in de rug meten) is al 10 jaar geleden.
Als hij nu een meting doet en het resutaat is veel lager dan toen dan nog heb ik de oplossing niet.
Ik ga ervan uit dat de hoeveelheid bloed die er naar het hoofd/hersenen gaat niet de hele dag hetzelfde is. Want ik ben wisselend meer of minder duizelig.
Met extra inspanning (buiten lopen) wordt het erger.
Met rust is het beter
Als ik geen darmklachten had zou dat de vraag niet zijn.
Ik heb altijd geweten dat het vanuit de rug komt. 200% zeker.
Waarom zet men anders een implantaat in de rug zodat mensen weer naar de WC kunnen.
Wat ik niet begrijp is dat de duizeligheid nu ernstiger is dan toen.
Waarom niet al eerder?
Maar toen had ik nog darmen die het redelijk deden.
Ik weet zeker dat er een verband is, probeer er achter te komen hoe ik zelf nog invloed kan uitoefenen. als dat uberhaupt mogelijk is.
Maar ja, vanaf het 1e begin 15 jaar geleden had ik al vele vragen.
Ze hebben er destijds gewoon een puinhoop van gemaakt.
mijn 1e bezoek aan een fysio in heemstede vanwege duizeligheid (hij kan de energie in de rug meten) is al 10 jaar geleden.
Als hij nu een meting doet en het resutaat is veel lager dan toen dan nog heb ik de oplossing niet.
Ik ga ervan uit dat de hoeveelheid bloed die er naar het hoofd/hersenen gaat niet de hele dag hetzelfde is. Want ik ben wisselend meer of minder duizelig.
Met extra inspanning (buiten lopen) wordt het erger.
Met rust is het beter
Als ik geen darmklachten had zou dat de vraag niet zijn.
Ik heb altijd geweten dat het vanuit de rug komt. 200% zeker.
Waarom zet men anders een implantaat in de rug zodat mensen weer naar de WC kunnen.
Wat ik niet begrijp is dat de duizeligheid nu ernstiger is dan toen.
Waarom niet al eerder?
Maar toen had ik nog darmen die het redelijk deden.
Ik weet zeker dat er een verband is, probeer er achter te komen hoe ik zelf nog invloed kan uitoefenen. als dat uberhaupt mogelijk is.
Maar ja, vanaf het 1e begin 15 jaar geleden had ik al vele vragen.
Ze hebben er destijds gewoon een puinhoop van gemaakt.
Laatst bewerkt: