Melkmeisje
Well-known member
Ja overduidelijk. Vooral na laatste bericht pffff, word hier zo moe van he. Dit is dus mijn laatste reaktie op of over Jaspertje toedels!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja overduidelijk. Vooral na laatste bericht pffff, word hier zo moe van he. Dit is dus mijn laatste reaktie op of over Jaspertje toedels!
Deze is voor Jasper de wetenschaperJa overduidelijk. Vooral na laatste bericht pffff, word hier zo moe van he. Dit is dus mijn laatste reaktie op of over Jaspertje toedels!
Ik toedel m ff mee uitJa overduidelijk. Vooral na laatste bericht pffff, word hier zo moe van he. Dit is dus mijn laatste reaktie op of over Jaspertje toedels!
Gezond verstand
“Ik denk dat een Urker gewoon zijn gezonde verstand gebruikt, goed nadenkt, om zich heen kijkt en niks bijzonders ziet gebeuren,” zei Romkes. Ondanks de lage vaccinatiegraad en het feit dat mensen zich slecht aan de maatregelen houden, gaat het heel goed. “Ik denk dat dat heel veel Urkers ertoe beweegt om die prik niet te nemen.”
Maarten van Rossem noemde hem in de uitzending ‘een hopeloos geval’ en ‘een wappie’.
Dat kan je wel denken, maar je bent pas welkom met een orthodox christelijke indoctrinatie en een dikke Bijbel onder je arm.Verhuizen naar Urk denk
Dat is alleen op zondag het geval denk ik.Dat kan je wel denken, maar je bent pas welkom met een orthodox christelijke indoctrinatie en een dikke Bijbel onder je arm.
Verder heerlijk eigenwijs daar gewoon 100% regen snuifje met schoenen in
Ja en omdat jij het zegt is het zo natuurlijk. De rest kletst zoals gewoon uiteraard uit zijn nek dan.Dat is niet waar. Ik ben daar geweest, ze zeggen letterlijk: iedereen die een vriend van Urk is, is een vriend van ons. De beeldvorming dat het intolerante hardline christenen zijn is pertinent onjuist.
Mike
Hoe kan het dat op Urk een uitbraak van het coronavirus vooralsnog uitblijft, terwijl in andere gemeenten met een lage vaccinatiegraad het virus wel weer oplaait?
Misschien, klinkt het in het dorp, heeft Urk wel een grote natuurlijke immuniteit opgebouwd.
https://www.nrc.nl/nieuws/2021/10/1...r-beschermd-dan-de-rest-van-het-land-a4062197