KefirKev
Well-known member
Snap wel dat jij bang bent. Want als jij buiten rondfladdert en de bliksem treft jouw, dan word je een plofkip.Onweer vind ik eng. Dan verstop ik mezelf altijd achter de bank.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Snap wel dat jij bang bent. Want als jij buiten rondfladdert en de bliksem treft jouw, dan word je een plofkip.Onweer vind ik eng. Dan verstop ik mezelf altijd achter de bank.
Waar schuil jij bij onweer....Snap wel dat jij bang bent. Want als jij buiten rondfladdert en de bliksem treft jouw, dan word je een plofkip.
Nou nou nouWaar schuil jij bij onweer....
In de kast
En hier zonet op het nieuws : universiteitscampus, creche, ...Volgens Telegram groepen is Rusland sinds gisteren in heel Oekraïne het elektriciteitsnetwerk, spoornetwerk en militairen doelen aan het aanvallen.
Langzaam aan wordt Oekraine het Afghanistan van Europa.The US is not seeking conflict with Russia and will not send troops to Ukraine, the White House said.
Biden made it very clear that the United States also does not want the conflict in Ukraine to acquire a nuclear dimension, they see no reason for this, the White House added.
Дик Зеленский играет на пианино своим членомРоссия вас не прокатит
Hoe was jouw dag gisteren?Waar schuil jij bij onweer....
In de kast
Ff denken hoor...iets met piano spelen en LulДик Зеленский играет на пианино своим членом
Prima dag gehad, geen last van alfabet soep of zo, maar ok ik stond er al gekleurd op natuurlijk, natuurlijk wel af en toe wat hormoon schommelingen maar daar is onderuit te komen door naar buiten te lopenHoe was jouw dag gisteren?
Drie vragen over Kom-uit-de-kast-dag
Heb je de regenboogvlaggen al zien wapperen? Vandaag is het Kom-uit-de-kast-dag, een dag om te benadrukken dat je zelf mag bepalen wie je bent en ...www.kidsweek.nl
Dus meer bewijs voor landsverraad en volksverraad. Er is vast voor gestemd door Tweede Verraadkamer:Bekijk bijlage 16063
Niet mijn oorlog