Oekraine

In een video op Telegram die was gemaakt in Kiev zei de filmer dat er een raketinslag was bij de universiteit.
Het zou dus zomaar kunnen. Maar wat is daar dan verborgen vraag ik me af. Misschien werd een gebouw gebruikt als wapenopslag?

Het is deze video:

🇺🇸🇷🇺⚡The US is not seeking conflict with Russia and will not send troops to Ukraine, the White House said.

Biden made it very clear that the United States also does not want the conflict in Ukraine to acquire a nuclear dimension, they see no reason for this, the White House added.
Langzaam aan wordt Oekraine het Afghanistan van Europa.
Zelensky kan de nukes en WO3 op zijn buik schrijven

Hoe was jouw dag gisteren? :sneaky:
Prima dag gehad, geen last van alfabet soep of zo, maar ok ik stond er al gekleurd op natuurlijk, natuurlijk wel af en toe wat hormoon schommelingen maar daar is onderuit te komen door naar buiten te lopen🤣🤣🤣🤣

Deze tweet word hier niet compleet weergegeven op het forum. Als je op de tweet klikt zie je ook een foto erbij dat ie voor zo'n groen scherm staat.

De foto die de Telegraaf twee dagen geleden plaatste bij de PsyOp aanslagen van Poetin op Kiev e.d. in de oorlogsfilm

Dus meer bewijs voor landsverraad en volksverraad. Er is vast voor gestemd door Tweede Verraadkamer:
🟢 Wapens sturen naar illegale oorlog 🔴 niet sturen = >>> Motie blijkbaar aangenomen.
De Tribunale Volkskamer over militair tribunaal ... t/m de bestuurder van de vrachtwagen van de raketten!
🟢 Verraders sturen naar Neurenberg. 🔴 niet sturen = >>> Volksstem aangenomen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan