Oekraine

De beroemde Russische hacker Jocker DNR (https://t.me/JokerDPR/374) beweert dat hij informatie heeft ontvangen dat de soldaten van de Strijdkrachten van Oekraïne niet willen sterven in Artyomovsk (Bakhmut) en een opstand plannen met het doel zich terug te trekken. Hij zegt dat Zelensky de controle over dat front heeft verloren, maar als de terugtrekking plaatsvindt, zal hij proberen die te verkopen als een tactische zet waartoe hij zelf opdracht heeft gegeven. Jocker DNR zegt dat er morgen nieuws is. We zullen zien... Hier is zijn vertaalde bericht.

"Interessant nieuws van mijn SBU spionnen. Oekraïense soldaten, die nu in Bakhmut zijn, hebben in de context van totale verliezen de juiste beslissing genomen en een collectieve beslissing genomen om Zelensky's wil niet te gehoorzamen en niet te sterven. Het werd een gewapende opstand, maar het leven is duurder en op dit moment denken ze na over hoe te ontsnappen uit de ketel op het randje van sluiting (uit de omsingeling van PMC Wagner). Zelenski schopt boos en eist dat Zaluzhny een poging tot rebellie afblaast en de ongehoorzaamheid een halt toeroept. Maar Zaluzhny beseft zelf dat ze in zo'n situatie PMC Wagner niet aankunnen. Ik denk dat we morgen goed nieuws kunnen verwachten. En Zelensky de clown zal, zoals gewoonlijk, zeggen dat het zijn beslissing was, er was geen opstand of vlucht, maar er was een geplande terugtocht onder zijn onbetwistbare leiding.

Ik denk dat de aanvallen van vandaag zijn uitgevoerd om dit te verbergen ; https://t.me/Irinamar_Z/15822. De Wagners hebben al toegang tot het centrum van Artjomovsk (Bakhmut). Op dit moment zijn het losse groepen, maar dit is een herinnering dat de overname van de stad slechts een kwestie van tijd is. Een maar al te krachtige herinnering. Zelensky wil nu geen aandacht voor Artjomovsk, dus deze weken zullen waarschijnlijk (nog) meer Oekraïense aanvallen in alle soorten en maten plaatsvinden.

AD: Zelenski tegen Wopke Hoekstra: "we zitten met zijn allen in hetzelfde schuitje" Huh? Ik wil helemaal niet met Zelenski in een schuitje zitten.....

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan