Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zeker als je die nsbderlandse woke of snollen zietZoooo das een mooi blikkie mosselen
Waarom zou de Global Leaderschool geen afvalligen kunnen hebben?Hoe zit het met deze info?
Ik wil dit nog lezen vanavond .
Wie heeft er gelijk met al die verhalen. Onze TV en radio in ieder geval niet toch?
Eens! Deed het ook altijd maar nu echt niet meer! Hij komt totaal niet met oplossingen en heeft het altijd over dezelfde dingen. Je mist niks!Tip: lees NOOIT Martin Vrijland!
Mike
Dit artikel staat misschien op FN, masr is een Nederlandse vertaling van dit stuk van Mike Whitney:Wellicht begint er weer es iemand te te mopperen dat Front nieuws waardeloos is...Jammer dan.
De geschiedenis wijst de VS aan als dader van de crisis in Oekraïne - Frontnieuws
“Wij willen u eraan herinneren dat Rusland in zijn hele geschiedenis nog nooit iemand heeft aangevallen”. ∼ Dmitri Peskov, woordvoerder van het Kremlin “De leiders van de NAVO zijn nu bezig met de meest schaamteloze en onverantwoordelijke destabilisatie- en hybride oorlogsoperatie sinds zij...www.frontnieuws.com
Eerder deze dag sprak ik iemand, waar meerdere mensen bij stonden, over 'Rusland/Poetin, Amerika/Biden'. . . Blind, ze zijn blind, Poetin is de boeman.
Zo ik toen al vroeg is het ... Alsof ik hier antwoord krijg