OLED

ja H.E.K.S. maarja ik ben enorm creatief met apps en fotobewerking enz, voor mij is een smartphone ook een middel om veel fotobewerking te doen, maar ik ben tegen digitale controle en ook tegen 5G en OLED is ook niet geweldig.
Er is altijd een 'ja maar' op het gebodene. Het is lekker of makkelijk of handig of leuk of nodig of ... of ... of ...
Kortom, iets in ons verzint altijd wel een rotsmoes dat we werken / spelen met de geboden speeltjes.

De duivel komt niet als een gehoornd rood wezen bij je aan de deur, maar zit in de hoek van de verleidingen. Goh, iets met slang en appel?
 
Er is altijd een 'ja maar' op het gebodene. Het is lekker of makkelijk of handig of leuk of nodig of ... of ... of ...
Kortom, iets in ons verzint altijd wel een rotsmoes dat we werken / spelen met de geboden speeltjes.

De duivel komt niet als een gehoornd rood wezen bij je aan de deur, maar zit in de hoek van de verleidingen. Goh, iets met slang en appel?
ja, jij bent nog heel bewust en wijs bezig, mijn generatie gaat meer 'mee' in de smartphone gekte, eigenlijk jammer.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.530
Berichten
538.152
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan