Omvolking

Ik weet nog niet of ik het leuk vind, maar ik ga er wel mee verder en in ieder geval het komende half jaar de lessen volgen.
Het gaat er soms best hard aan toe. Op de video’s die ik had gezien leken het rustig zachte bewegingen, maar dat is dus niet zo.
Ik heb er maar een paar blauwe plekken aan overgehouden. ?

Wellicht komt dat nog als je wat verder bent. Zo te lezen word je er wel hard van als het er zo hard aan toe gaat. Goed van je dat je ermee verder gaat.
Die blauwe plekken moet je dan maar voor lief nemen. In elk geval zijn je vingers nog heel ?

Zo te lezen word je er wel hard van als het er zo hard aan toe gaat.

Dat denk ik wel. Ik heb wel gemerkt dat ik nu geen schijn van kans heb.

Sifu Dick Wachtberger was er gisteren ook. Na de les had ik een kort gesprek met hem. Hij heeft 16,5 jaar privéles gehad van Sigung Wong Kiu, die weer privéles heeft gehad van Grootmeester Ip Man.

Of ik het 16,5 jaar ga volhouden weet ik niet, maar voorlopig ga ik de lessen één keer per week doen.

403440_4885593498117_1135950612_n.jpg

Dat denk ik wel. Ik heb wel gemerkt dat ik nu geen schijn van kans heb.

Sifu Dick Wachtberger was er gisteren ook. Na de les had ik een kort gesprek met hem. Hij heeft 16,5 jaar privéles gehad van Sigung Wong Kiu, die weer privéles heeft gehad van Grootmeester Ip Man.

Of ik het 16,5 jaar ga volhouden weet ik niet, maar voorlopig ga ik de lessen één keer per week doen.

Zo te horen is het al mogelijk om in een half jaar tijd straks wel een kans te maken als dat nodig is. Wie weet komt het moment nog dat je het leuk gaat vinden.

Asielzoekers zorgen al weken voor overlast op buslijn 99 van Uden naar Nijmegen. Ze vallen de buschauffeurs lastig dus rijden er sinds kort beveiligers mee.

https://www.telegraaf.nl/video/455947376/asielzoekers-willen-dat-ik-hun-buskaartje-betaal

Asielzoekers zorgen al weken voor overlast op buslijn 99 van Uden naar Nijmegen. Ze vallen de buschauffeurs lastig dus rijden er sinds kort beveiligers mee.

En er word dus ook heel waardeloos overwogen om OV te verbieden voor deze lui las ik vandaag.

?s=20

Forum statistieken

Onderwerpen
4.553
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan