Whwre We Go 1 We Go All? Met dit bewustzijn? Elke tweede of derde woord is ‘kanker’. Er is geen hoop voor deze lui, ze zijn bevangen door de duivel en zullen meegesleept worden in het diepst van de hel, waar ze thuis horen. Voor de islam is het te hopen dat er een gematigde vorm gaat komen. Als er zels uit Saoedi-Arabie QAnon-video;’s komen heb ik daar nog steeds hoop op, maar ik denk dat er nog veel water door de zee moet stromen willen moslims het ooit gaan leren!
Mike
Haha ja Mike dat ben ik met je eens dat er geen hoop is voor deze lui, die komen van echt heel erg ver of beter, te ver!
Maar heb ook wel hoop dat er zeker ook steeds meer moslims wakker worden. Ik lees hier en daar ook reacties van moslims op instagram en ook onder de YouTube videos van Jensen en die zijn echt hoopvol en positief! Ik moet zeggen dat ik ook info deel met moslims die ik ken( wel zeer gematigde moslims) en die staan hier echt open voor. Wij moeten blijven delen met wie dan ook, de ene zal zijn ogen openen de ander helaas niet. Maar ja so be it wij gaan door!