Omvolking

Die lui hebben schijt aan social distancing. Ze hebben schijt aan alles. Denk je dat er op AZC's bekeuringen worden uitgedeeld?

Mike

Het is nou niet dat ik bepaald pro homo’s ben maar dit gedrag keur ik zeer af! Hard aanpakken deze gozers, opsluiten weg ermee! Tuig opsouten!

Ik zag wel op instagram dat Fed van Leer ook een (bekende) homo zich boos maakte dat de media weer laat zien dat vooral de allochtonen mensen, homo’s discrimineren maar hij zei dat uit zijn eigen ervaring, hij juist voor overgrote deel door autochtonen nederlanders word uitgescholden. Vrij recent plaatste hij daar ook videobeelden van.

Vergeet niet dat diezelfde (satanische )media, ons( allochtonen en autochtonen nederlanders)ook op dit gebied tegenover elkaar proberen op te zetten.

Whwre We Go 1 We Go All? Met dit bewustzijn? Elke tweede of derde woord is 'kanker'. Er is geen hoop voor deze lui, ze zijn bevangen door de duivel en zullen meegesleept worden in het diepst van de hel, waar ze thuis horen. Voor de islam is het te hopen dat er een gematigde vorm gaat komen. Als er zels uit Saoedi-Arabie QAnon-video;'s komen heb ik daar nog steeds hoop op, maar ik denk dat er nog veel water door de zee moet stromen willen moslims het ooit gaan leren!

Mike

Whwre We Go 1 We Go All? Met dit bewustzijn? Elke tweede of derde woord is ‘kanker’. Er is geen hoop voor deze lui, ze zijn bevangen door de duivel en zullen meegesleept worden in het diepst van de hel, waar ze thuis horen. Voor de islam is het te hopen dat er een gematigde vorm gaat komen. Als er zels uit Saoedi-Arabie QAnon-video;’s komen heb ik daar nog steeds hoop op, maar ik denk dat er nog veel water door de zee moet stromen willen moslims het ooit gaan leren!

Mike

Haha ja Mike dat ben ik met je eens dat er geen hoop is voor deze lui, die komen van echt heel erg ver of beter, te ver!

Maar heb ook wel hoop dat er zeker ook steeds meer moslims wakker worden. Ik lees hier en daar ook reacties van moslims op instagram en ook onder de YouTube videos van Jensen en die zijn echt hoopvol en positief! Ik moet zeggen dat ik ook info deel met moslims die ik ken( wel zeer gematigde moslims) en die staan hier echt open voor. Wij moeten blijven delen met wie dan ook, de ene zal zijn ogen openen de ander helaas niet. Maar ja so be it wij gaan door!

Die lui hebben schijt aan social distancing. Ze hebben schijt aan alles. Denk je dat er op AZC’s bekeuringen worden uitgedeeld?

Social distancing vanwege een griepje vind ik ook overdreven en ik erger me er dood aan.
Het is nog oppassen om in een winkel niet te dichtbij iemand te komen.

Als Q-volger weet ik meer over de echte rede hiervan en daarom speel ik het spelletje maar mee.

Turkse Nederlanders volgen Turkse tv. Als de overheid (Rutte) zegt dat we in lockdown gaan, dan gaat het leven in de wijk gewoon door. Totdat Erdogan in Turkije de maatregelen serieus neemt. Dan is de Nl overheid laks.

Zelfs Nieuwsuur heeft door dat Multiculti niet helemaal geslaagd is.
https://www.geenstijl.nl/5153029/nieuwsuur-poelenburg-compleet-omgevolkt/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan