Omvolking

Thierry wil het leger inzetten tegen het Marokkaanse tuig. Ik ben voor!

https://www.dagelijksestandaard.nl/2020/08/exclusief-interview-thierry-baudet-straattuig-regeert-in-nederland-we-moeten-nu-iets-veranderen-in-ons-land/

Mike

Die dubbele moraal van links, Marokkaanse mannen met testosteron zijn Masai krijgers. Blanke mannen met testosteron zijn eng en moeten aan de soya burgers.

Die dubbele moraal van links, Marokkaanse mannen met testosteron zijn Masai krijgers. Blanke mannen met testosteron zijn eng en moeten aan de soya burgers.
Uiteindelijk moeten alle jongens er zo uit zien:

Mike

Worden de problemen die er nu in Den Haag, Utrecht, Brussel en aan de stranden zijn misschien door de 'white hats' gebruikt of veroorzaakt? om de bevolking als onderdeel van The Great Awakening te laten ontwaken op het gebied van immigratie?

Het is ineens op veel plekken tegelijkertijd ontploft.

Augustus is een 'hot month'.
Er zijn veel explosies en branden, het is echt warm geweest in de eerste twee weken van augustus, veel problemen door crimigranten.

Ik zat daar ook aan te denken Edwin! Niet perse dat het door de white heats word veroorzaakt, maar het zou kunnen dat de white hats deze gekte wel verwacht zouden hebben. Door Cojona kunnen die lui ook minder makkelijk naar Marokko en Turkije gaan. En deze gekte is absoluut een red pill voor de Westerse mensen.

Augustus is letterlijk een hot month ja, met al die explosies en die oorlogszuchtige hyena's! En de hitte waar ik gek van word🥵

Kevin

Hoi , denk ook dat dit gepland is , jammer genoeg , wat een tuig , Marokkanen is een slecht volk had ze lang geleden als buren , alleen maar fraude waar ze mee bezig waren had iedere dag overlast van ze , alleen maar commentaar op Nederland ,maar terug gaan ho maar ...vreselijke lui .Hele zware straffen geven is denk ik de enige optie ,ze horen thuis in een werkkamp zei mijn vader altijd,  laten werken van 6 tot 6 ! Dan leren ze dit wel af..

Nee hoor, niet gepland. Gewoon asociaal k*tvolk, zo simpel is het. Hun aantal is sluipenderwijs zo groot geworden dat ze zich ook als een kwaadaardig virus gedragen. Ik weet werkelijk ook niet wat deze zuurstofdieven toevoegen aan de mensheid!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan