Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb 't overlegd hier thuis maar denk niet dat 't 'm wordt...Zoiets als neem een puppies
Bekijk bijlage 2776
Ik kan er wel een paar gebruiken, genoeg huishoudelijk werk te doen, burka niet nodig.Zoiets als neem een puppies
Bekijk bijlage 2776
Zoiets als neem een puppie
Bekijk bijlage 2776
Het lijkt photoshop, maar het maakt het niet minder leuk. Er zijn een paar van die lui in staat om dit voor te stellen.Dit lijkt mij niet echt. Ik kan het nergens terugvinden. De laatste zin is ook wat opmerkelijk geformuleerd.
En ook mensen die het vervolgens willen doen...Tante van mij bijvoorbeeld, heeft vaker "buitenlandse" mensen opgevangen.Het lijkt photoshop, maar het maakt het niet minder leuk. Er zijn een paar van die lui in staat om dit voor te stellen.
Hoe ervoer ze dat?En ook mensen die het vervolgens willen doen...Tante van mij bijvoorbeeld, heeft vaker "buitenlandse" mensen opgevangen.
Zij vind dat geweldig en praat ook vol lof over die mensen. Welk belang buiten het bevredigd zorggevoel ze verder heeft weet ik ook niet en ik vraag er ook niet naar aangezien ik er compleet tegenovergestelde van haar in sta..Hoe ervoer ze dat?
Welk belang, behalve bevredigd zorggevoel, had ze daarbij?
Ik vind het nogal wat.
MekkaIk vroeg me af waarvoor deze tentsteden in Saudi Arabië zijn gemaakt. Volgens onderstaand artikel zijn ze voor pelgrims en worden ze slechts 5 dagen per jaar gebruikt.
The Tent City for the Pilgrims to Mecca in Saudi Arabia | Uncommon Reality
This is the tent city in Mina for all the pilgrims to Mecca in Saudi Arabia (approx 8 km from Mecca and only 2,000 km from Syriawww.uncommonreality.com