Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Complete nieuwbouwwijk met 64 woningen voor asielzoekers in het Friese Burgum. Voorzien van warmtepomp, zonnepanelen en vloerverwarming. Opgebracht door de Nederlandse belastingbetaler, waaronder de vele woningzoekenden die al jaren op de wachtlijst staan.
Klokkenluiders 🕊🕊 voor vrijheid 🤜🤛 Nieuws
Complete nieuwbouwwijk met 64 woningen voor asielzoekers in het Friese Burgum. Voorzien van warmtepomp, zonnepanelen en vloerverwarming. Opgebracht door de Nederlandse belastingbetaler, waaronder de vele woningzoekenden die al jaren op de wachtlijst staan.t.me
Mike
De ontwrichting door instromende asielzoekers en vluchtelingen, begint nu vaste vormen aan te nemen. Hun belang staat vanuit de overheid bezien voorop en de ‘eigen’ bevolking komt pas daarna...
Afgelopen 5 dagen was ik in Engeland en daar is de ontwrichting al goed merkbaar in de grote steden: explosief gestegen criminaliteit. Meer inbraken, drugshandel, zakkenrollers, overvallen, aanrandingen en verkrachtingen. En vooral agressie en brutaliteit tegen de locale bevolking, winkeliers en hulpverleners.
Begin vorige week had ik in Nederland overleg met o.a. GHOR, GGD, COA en burgemeesters van grote steden om de onboarding van asielzoekers en vluchtelingen te bespreken. Daarbij hebben we diverse scenario’s besproken, waaronder de instroom van 100 tot 150 miljoen asielzoekers in de EU in de aankomende 5 jaar... Dit zijn reële scenario’s die in combinatie met voedselschaarste, woningnood en zorgtekort, voor totale ontwrichting van de maatschappij zullen gaan zorgen.
Niks te zien, ..gewoon een muliti-kul samenlevingIn de plaatselijke krant hier een foto van eerste Oekraïense vluchtelingen aangekomen en die hadden het uiterlijk van zwarte Afrikanen
Basislamietjes kunnen heel vroeg apart paasontbijten rond 04:00u
Vluchtelingen stappen in Porsche en verlaten al na 1,5 uur opvangplek: 'Jongetje kneep meteen zijn neus dicht’
Vluchtelingen stappen in Porsche en verlaten al na 1,5 uur opvangplek: 'Jongetje kneep meteen zijn neus dicht’
Een leegstaande woning op een oude boerderij, met alle basisvoorzieningen en voldoende ruimte voor jonge kinderen. Ursula Hesselink hoefde niet lang na te denken en stelde het huis beschikbaar voor vluchtelingen uit Oekraïne. Het liep echter niet zoals verwacht: anderhalf uur na aankomst...www.destentor.nl
Hoe zeer ik ook denk dat dat waarschijnlijk waar is, ook dat geloof ik niet meer. Ik geloof helemaal niets meer uit eigenijk geen enkele nieuwsbron meer.En de naïeve Nederlander geeft royaal voor de Oekraïne leugen. Hoe stom kun je zijn.
geloof vooral de corrupte MSM en denk zelf niet na.
realistischHoe zeer ik ook denk dat dat waarschijnlijk waar is, ook dat geloof ik niet meer. Ik geloof helemaal niets meer uit eigenijk geen enkele nieuwsbron meer.
Ik denk bij alles: zou dat nou?
Eigenijk is dr House de beste raadgever met zijn: everybody lies
Het doet er ook niet echt toe of die porsche nou echt waar is ja of nee. De waarheid is reeds lang gesneuveld en alleen je eigen gedachten en ideeën zijn waar. En die van een paar mensen die je vertrouwd. De rest is twijfelachtig op zijn gunstigst en leugenachtige propaganda in de meeste gevallen.
Ik sta te knutselen in de schuur..... hout is echt
'K word cynisch de laatste tijd