Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wel een zwakke vent dit...
En maakt dan waarschijnlijk excuses dat z’n camper niet schoon genoeg was en hij hun taal niet spreekt.Zal wel een GroenLinks stemmer zijn die nu zelf hiermee wordt geconfronteerd.
Utrecht - Tangiers is ongeveer 2430km : 180 km/u = binnen 13,5 uur kunnen ze in Afrika zijn.allochtonen straatraces Rond 12uur snachts enorme herrie van motoren en auto’s die soms rond 180 km per uur rijden op een weg waar je 50 mag.
De dochter van mijn nicht is in 2014 op 18 jarige leeftijd omgekomen door zo'n illegale straatrace. De straf was een lachertje. Mijn nicht is er nooit echt boven op gekomen. Vreselijk!Mijn ouders en veel andere buurtbewoners worden knettergek dat er elk weekend door allochtonen straatraces worden gehouden op de openbare weg. Rond 12uur snachts enorme herrie van motoren en auto’s die soms rond 180 km per uur rijden op een weg waar je 50 mag. Het is eng en wachten op het eerste dodelijke ongeval. Het is al meerdere malen aangekaart en zelfs de regionale krant gehaald.
Politie durft niks te doen en niks te zeggen. Nee die gaan liever naar het viaduct waar een vreedzaam eenmansprotest is voor de boeren.
Echt oppleuren met die shit NSB’ers pussy’s dat ze zijn!