Omvolking

Gut gut ... wie hebben zo goed voor zichzelf gezorgd in de politiek dat ze minimaal 2 huizen hebben en daar niet gedwongen al die raketgeleerden en tandartsen in willen hebben die we zo hard nodig hebben in Gholland?
Regels voor de slaven en regels voor de corrupte politici.
Wie stemt nog op een van de corrupte christelijke doodsprikpropagerende, gifpriksteunende partijen
(CDA, CU.....) ...... bèh bèh bèh 🐏🐑

asielopvang.jpg
Met dank aan Medusa :love:

Ik lees niet meer zo veel over Ter Apel.
Is de "current thing" alweer verschoven naar de energierekening?

Een soort van omgekeerde omvolking 😅

Toen ik dit een paar dagen geleden hoorde dacht ik “oh, grappig”. Nu ik het nog een keer hoor denk ik dat er iets achter zit.

Als wij het als Nederlanders in ons land heel slecht krijgen willen we vluchten naar een land waar het wel goed is. Waarom zouden we het “vluchtelingen” uit andere landen dan niet gunnen? Waarom zouden we ze wegsturen en niet binnen laten?

We worden weer eens geprogrammeerd door de NPO.

Toen ik dit een paar dagen geleden hoorde dacht ik “oh, grappig”. Nu ik het nog een keer hoor denk ik dat er iets achter zit.

Als wij het als Nederlanders in ons land heel slecht krijgen willen we vluchten naar een land waar het wel goed is. Waarom zouden we het “vluchtelingen” uit andere landen dan niet gunnen? Waarom zouden we ze wegsturen en niet binnen laten?

We worden weer eens geprogrammeerd door de NPO.
Heel scherp gezien idd.

Mij bekroop die gedachte ook een beetje. Normaliseren van vluchtelingenstromen opvangen..

Een soort van omgekeerde omvolking 😅

Toch klinkt “vluchtelingen uit Nederland” een stuk minder zielig dan “arme vluchtende kindjes uit Afrika met vliegjes in hun oog”. Een sterk staaltje propaganda door Unicef en consorten.

Dat was natuurlijk niet de bedoeling het ging tenslotte om de beeldvorming.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan