Omvolking

Dit is een setup, trap er niet in. Agenda2030 is de vijand , niet de ander, blijf in liefde en houd je ogen op de bal.

Dit kun je ook zeggen over statushouders die hier massaal heen komen. Je kunt hen de schuld geven en er lelijke dingen over zeggen. Je kunt ook in liefde blijven en het systeem de schuld geven. Daarom heb ik soms moeite met dit topic, we zijn allemaal gelijkwaardig aan elkaar en hebben allemaal net zoveel recht op een mooi leven. Ik ben het zeker niet eens met de hoeveelheden die hierheen komen, maar daar is het systeem debet aan en niet de mens zelf.
 
Dit kun je ook zeggen over statushouders die hier massaal heen komen. Je kunt hen de schuld geven en er lelijke dingen over zeggen. Je kunt ook in liefde blijven en het systeem de schuld geven. Daarom heb ik soms moeite met dit topic, we zijn allemaal gelijkwaardig aan elkaar en hebben allemaal net zoveel recht op een mooi leven. Ik ben het zeker niet eens met de hoeveelheden die hierheen komen, maar daar is het systeem debet aan en niet de mens zelf.
Neem er in paar op in huis en geef hen een mooi leven dan.

Oh, ze habben al wel de nieuwste iphone,die een normaal mens niet een kan betalen.
 
Derdelanders zijn mensen die niet de Oekraïense nationaliteit hebben, maar in Oekraïne werkten of studeerden toen vorig jaar de oorlog uitbrak. Ze vluchtten naar andere landen, waaronder Nederland. Er verblijven hier op dit moment zo'n 2900 derdelanders in de gemeentelijke opvang.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.470
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan