Volgens mij begrijp je de woorden van Willem.niet volledig, Vuurvogel. Lang heb ik ook wangedrag van met name jonge moslims onder de aandacht gebracht. Niemand zegt dat er geen gedragsprobleem is onder deze groep, iig ik niet. Maar een eenzijdige blik op de kopschoppers en verkrachters doet geen recht aan met name de moslims uit het midden-oosten, want de meeste rotte appels komen uit Afrika. Daarnaast wordt deze mentaliteit bewust gevoed vanuit veiligheidsdiensten en linkse vluchtelingenorganisaties. Daar komt bij dat het de open grenzen zijn (en dus overheidsbeleid) die hiervoor verantwoordelijk zijn, want we krijgen het grootst mogelijke tuig binnen. Zoals Trump al in 2015 zei: ze sturen niet hun beste volk. Dit alles is DOELBEWUST overheidsbeleid, bedoeld om christenen en moslims tegen elkaar op te zetten. Willem zegt, geheel terecht: trap daar niet in en focus je op de grotere, achterliggende agenda van verdeel en heers. Tegelijkertijd moeten we wel een zero tolerance-beleid hanteren t.o.v. geweldplegingen door moslimjongeren, zoveel is duidelijk.
Mike