Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat een bagger stuk tekst zegHoe misinformatie de online haatmachine tegen de Week van de Lentekriebels op gang trok
De ‘Week van de Lentekriebels’ had een vrolijke themaweek over relationele en seksuele vorming voor basisscholieren moeten worden, maar dat liep anders.||De ‘Week van de Lentekriebels’ had een vrolijke themaweek over relationele en seksuele vorming voor basisscholieren moeten worden, maar dat...pointer.kro-ncrv.nl
Mike
Zou me niks verbazen dat ‘hij’ eigenlijk een zij is, veel te vrouwelijke schouders of gewoon ontzettend veel soja gegeten kan ook
Zou me niks verbazen dat ‘hij’ eigenlijk een zij is, veel te vrouwelijke schouders of gewoon ontzettend veel soja gegeten kan ook
Roelof HamLaatst sprak ik de directeur van een gedegen, positief christelijke basisschool waar de principes van de Bijbel nog hoog in het vaandel staan. Deze directeur is een diepgelovige man en hij vertelde mij dat zijn school gezoek had gehad van de onderwijsinspectie in het kader van het themaonderzoek 'Burgerschap'.
De vertegenwoordigers van de inspectie gingen door de school en bevroegen leerlingen van 5 en 6 jaar oud met vragen als: 'Kun je op school zeggen dat jij je een meisje voelt als je een jongen bent?' De ideologie van het transgenderisme en de lhbti-agenda aan het werk onder de allerjongsten.