Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja ze houden zich in het onderwijs liever bezig met Paarse vrijdag en lentekriebels, dan is dit het gevolg.
Morgen trouwens op veel scholen viering van Paarse vrijdag. Ik dacht meldt het hier ook maar even..
Ook hier is dat een nationale feestdagItalië viert op vrijdag 8 december "Immaculate Conception" [Maria Onbevlekte Ontvangenis].
Niets is toeval.
Overigens geeft dit gelijk aan wanneer de vieren van de geboorte van Christus Jezus zou behoren te zijn gezien de duur van een menselijke zwangerschap.
Bij ons doen ze ook niet mee. Ik begreep uit het antwoord vd directeur op mijn mail, dat alle commotie omtrent week vd lentekriebels in ieder geval niet aan ze voorbij gaat, maar dat ze inderdaad wel ‘verplicht’ zijn om iets te doen. Ik heb geantwoord dat wij van mening zijn dat sexuele voorlichting niet op scholen thuishoort, zeker niet op basisscholen, maar bij ouders. En dat ‘verplicht’ niet inhoudt dat iets nooit meer heroverwogen kan worden bij genoeg tegengeluid van ouders. Het zijn uiteindelijk onze kinderen.Net een bericht van de school van mijn dochtertje.
Toch wel blij dat ze hier niet aan meewerken
Bekijk bijlage 34780