Laigueglia
New member
Na anderhalve maand Wap te eten kwam ik gisteren tot de verbijsterende ontdekking dat ik weer menstrueer. Eerder kon ik al constateren dat mijn borsten gevoelig waren geworden.
Ik ben ongeveer 5 jaar geleden ,op mijn 52e gestopt met de pil.
[Met enig afgrijzen, moet ik bekennen dat ik vanaf mijn 21e de pil slaafs heb geslikt.
Commentaren als die van Tanja(in het draadje 'voeding tijdens menstruatie') zijn eye openers voor mij. Ik heb 3 dochters en de wijsheid die ik hier aantref ga ik zeker aan hun doorgeven.}
Maar terug on-topic, ongeveer anderhalf jaar na het stoppen met de pil bleef de menstruatie weg. De overgang concludeerde ik.
En nu opeens vloei ik weer, ik weet niet wat me overkomt.
Mijn vriendinnen zeggen meteen, dat ik naar de huisarts moet en dat het iets 'ergs'
kan zijn.
Wat is jullie raad?
Ik ben ongeveer 5 jaar geleden ,op mijn 52e gestopt met de pil.
[Met enig afgrijzen, moet ik bekennen dat ik vanaf mijn 21e de pil slaafs heb geslikt.
Commentaren als die van Tanja(in het draadje 'voeding tijdens menstruatie') zijn eye openers voor mij. Ik heb 3 dochters en de wijsheid die ik hier aantref ga ik zeker aan hun doorgeven.}
Maar terug on-topic, ongeveer anderhalf jaar na het stoppen met de pil bleef de menstruatie weg. De overgang concludeerde ik.
En nu opeens vloei ik weer, ik weet niet wat me overkomt.
Mijn vriendinnen zeggen meteen, dat ik naar de huisarts moet en dat het iets 'ergs'
kan zijn.
Wat is jullie raad?