R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Helaas al verwijderd..De stikstofplannen van het kabinet leiden tot veel commotie, vooral onder boeren. Maar ook binnen de VVD heerst onvrede over de plannen van minister Van der Wal. Vindt u de plannen realistisch of niet?
De Stelling van de Dag luidt: Stikstofplannen onrealistisch
Stelling: Stikstofplannen onrealistisch
De stikstofplannen van het kabinet leiden tot veel commotie, vooral onder boeren. Maar ook binnen de VVD heerst onvrede over de plannen van minister Van der Wal. Vindt u de plannen onrealistisch of…www.telegraaf.nl
Oeps, dan kregen ze vast te weinig gewenste antwoordenHelaas al verwijderd..
Ja misschien. En misschien dat het deze keer ook echt gebeurt. Geen idee. Wel eens eerder geopperd om te stoppen met bevoorraden maar reacties zijn veelal dat de burger dan benadeeld word. Ik denk dat er geen andere keuze is dan het de burgers en ministers te laten voelen.Sounds like a plan!
Mike
Als ik zo om mij heen kijk in de stad kunnen de meeste mensen wel een paar weken zonder eten.Ja misschien. En misschien dat het deze keer ook echt gebeurt. Geen idee. Wel eens eerder geopperd om te stoppen met bevoorraden maar reacties zijn veelal dat de burger dan benadeeld word. Ik denk dat er geen andere keuze is dan het de burgers en ministers te laten voelen.
Dat komt mee met die sloepjes met illegalen, dus geen probleem.