Van de SGP moet je het ook niet hebben. En BBB is geen haar beter!
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Van de SGP moet je het ook niet hebben. En BBB is geen haar beter!
Mike
Ik heb de beelden bekeken... Echt puur fascisme is dit
Ja en ook eentje die heel strak uit z'n ogen kijkt... en op een gegeven moment begonnen ze idd te meppen, echt ziek!Walgelijk! Ik heb het niet helemaal afgekeken maar hoe kan je zo je eigen volk behandelen. Deze gasten ook voor het tribunaal! Vooral die gast met die stok, doorgesnoven hooligan, hij kon niet wachten om dat ding te gebruiken.
Deze agenten hebben duidelijk gebruikt. Je ziet het idd aan hun ogen. Ik denk zelfs dat ze hiervoor speciale selectie maken wie ze hierop afsturen en de ‘gewone’ agent achterwege laten. groep criminelen zijn dit gewoon met een politie uniform.Ja en ook eentje die heel strak uit z'n ogen kijkt... en op een gegeven moment begonnen ze idd te meppen, echt ziek!
Nou, hier gaat Lientje het probleem voor de boeren mee oplossen, door 8 doekjes weg te geven... wauw!
Schijnheiligheid van Lientje dat mensen haar nog vertrouwen. Is gewoon VVD in een te dik ander jasje!
Kijk naar onderstaande video en je weet genoeg over BBB en de framing waar ze aan doen. Controlled opposition noemen ze dat volgens mij.
Leuk knip en plak fragmentje van Henk Rotten...trappen er alleen niet in!
Urkerhaven geblokkeerd op dit moment
Uit protest wat er afgelopen 22 juni 15 urker vissers is overkomen, rijkswaterstaat is inmiddels gearriveerd.
Live vanaf Urk meekijken
Vrijdagavond werden er strobalen in de straat gelegd bij van der Wal,
Strobalenactie voor deur van minister Van der Wal gaat ‘te ver’: ‘Heeft enorme impact op de buurt’
LTO Noord-voorzitter Harold Zoet keurt het bezoek van een onbekend aantal boeren op het privéadres van minister van der Wal vrijdagavond af. ,,Je komt niet in het privédomein van bestuurders, hoe zeer je het ook niet eens bent met het beleid. Dit is onacceptabel.
Agractie, één van de boerenprotestorganisaties, wil geen standpunt innemen. Voorzitter Bart Kemp: ,,We hebben het voor kennisgeving aangenomen. Maar het is wel een signaal aan de overheid wat mij betreft. En dat is: laat dit dossier niet ontaarden in een boerenopstand. Meer wil ik er niet over kwijt. We kunnen het weken hebben over strobalen op de stoep van de minister, maar ik heb het liever over de inhoud.”