oorlog tegen de boer

Blijven uitspreken:

Ja zo kan het ook! Ik ben meer van... Snap je het niet? Lekker oprotten en uit mijn buurt blijven. Was met Covid zo en nu weer. Ik kan dat soort schapen echt niet om mij heen hebben🤮

Ja zo kan het ook! Ik ben meer van... Snap je het niet? Lekker oprotten en uit mijn buurt blijven. Was met Covid zo en nu weer. Ik kan dat soort schapen echt niet om mij heen hebben🤮
Kan ik me iets bij voorstellen, die dagen heb ik ook. Zolang we in meerdere kampen zitten, heeft het regime zijn verdeel en heers. Als je met zulke korte gesprekjes de oogjes kunt openen, kost het ook een stuk minder energie. Heb zo laatst door een korte opmerking weer een goed gesprek gehad met (bleek ineens) een mede strijder. :)

Ja, soms kan het leuk lopen. Ik had laatst een reünie van de leerlingen van de lagere school met zelfs leerkrachten erbij.

Wat bleek. Mijn vriendinnetje wat vroeger tegenover mij woonde, had dezelfde opvattingen als ik.
Dat was heel bijzonder. We hebben heel wat afgepraat die avond.
Haar ouders wonen nog op hetzelfde adres en mijn vader woont ook nog op hetzelfde adres. Soms zie ik haar naar haar ouders gaan. Dit had ik echter nooit verwacht. Ze leek me meer een deugdpersoon. Ze vertelde wel dat ze de outsider van de familie is. Ja, het is nl. daar een echte deugdpolitiek bij die familie.
Maar zoals gezegd, de avond was erg leuk.

Dorothé

Kan ik me iets bij voorstellen, die dagen heb ik ook. Zolang we in meerdere kampen zitten, heeft het regime zijn verdeel en heers. Als je met zulke korte gesprekjes de oogjes kunt openen, kost het ook een stuk minder energie. Heb zo laatst door een korte opmerking weer een goed gesprek gehad met (bleek ineens) een mede strijder. :)
Ja misschien moet ik er anders tegenaan gaan kijken. Heb ook echt wel mooie gesprekken met mensen in mijn postronde hoor. Veel gelijkgestemde. Maar er blijven mensen waarvan je gelijk na 1 woord al zoiets hebt, ik ga mijn energie niet aan jou verspillen. Ik ben wel een beetje klaar met mensen wakker maken.

Ja misschien moet ik er anders tegenaan gaan kijken. Heb ook echt wel mooie gesprekken met mensen in mijn postronde hoor. Veel gelijkgestemde. Maar er blijven mensen waarvan je gelijk na 1 woord al zoiets hebt, ik ga mijn energie niet aan jou verspillen. Ik ben wel een beetje klaar met mensen wakker maken.

Van Mattias Desmet begrijp ik dat wakker maken het doel ook niet moet zijn. Dat lukt ook niet. Wel dat je door je uit te spreken mensen uit de diepste hypnose houdt die ertoe kan leiden dat de gehypnotiseerden overgaan tot het uitmoorden van de ongevaxten.

Laatst bewerkt:
Rotte zei al jaren geleden in een interview met een journalist toen hij voor een weiland stond: kijk het is toch veel makkelijker om een paar weilanden leeg te trekken en daar huizen tebouwen?
En nu is er ineens een stikstof probleem is. Onder het mom van stikstof flink gaan bouwen voor de asielzoekers om tristate city te realiseren.
GNG!

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.544
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan