Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Blijven uitspreken:
Kan ik me iets bij voorstellen, die dagen heb ik ook. Zolang we in meerdere kampen zitten, heeft het regime zijn verdeel en heers. Als je met zulke korte gesprekjes de oogjes kunt openen, kost het ook een stuk minder energie. Heb zo laatst door een korte opmerking weer een goed gesprek gehad met (bleek ineens) een mede strijder.Ja zo kan het ook! Ik ben meer van... Snap je het niet? Lekker oprotten en uit mijn buurt blijven. Was met Covid zo en nu weer. Ik kan dat soort schapen echt niet om mij heen hebben
Ja misschien moet ik er anders tegenaan gaan kijken. Heb ook echt wel mooie gesprekken met mensen in mijn postronde hoor. Veel gelijkgestemde. Maar er blijven mensen waarvan je gelijk na 1 woord al zoiets hebt, ik ga mijn energie niet aan jou verspillen. Ik ben wel een beetje klaar met mensen wakker maken.Kan ik me iets bij voorstellen, die dagen heb ik ook. Zolang we in meerdere kampen zitten, heeft het regime zijn verdeel en heers. Als je met zulke korte gesprekjes de oogjes kunt openen, kost het ook een stuk minder energie. Heb zo laatst door een korte opmerking weer een goed gesprek gehad met (bleek ineens) een mede strijder.
Ja misschien moet ik er anders tegenaan gaan kijken. Heb ook echt wel mooie gesprekken met mensen in mijn postronde hoor. Veel gelijkgestemde. Maar er blijven mensen waarvan je gelijk na 1 woord al zoiets hebt, ik ga mijn energie niet aan jou verspillen. Ik ben wel een beetje klaar met mensen wakker maken.