Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En wat stemt Omzigt???? Iedere keer weer raak hè.
Denk valt ook door de mand hè
Maak je geen zorgen, we hebben Kaag nog, die blijft wel betrouwbaar! Nieuw leiderschap weet je nog?D66 valt me ook tegen zeg. Ik weet niet meer of deze partij wel ok is.
Ik begin ook te twijfelen..denk dat ik mevrouw Kaag eens ga uitnodigen voor de koffie. Zulke leuke gesprekken altijd met die vrouw en ze ziet er ook nog eens superlekker uit dus wie weetD66 valt me ook tegen zeg. Ik weet niet meer of deze partij wel ok is.
Je gaat er hier dan toch wel verslag van doen, hè ?Ik begin ook te twijfelen..denk dat ik mevrouw Kaag eens ga uitnodigen voor de koffie. Zulke leuke gesprekken altijd met die vrouw en ze ziet er ook nog eens superlekker uit dus wie weet
AbsoluutJe gaat er hier dan toch wel verslag van doen, hè ?
We hoeven ons helemaal niet zo druk te naken volgens 'welingelichte kringen', voedsel wordt geimporteerd en helemaal niet hier geproducerd:
De bewering dat de Nederlandse boeren voor ons eten zorgen is onzin
De boeren en hun leiders, zoals BBB-voorman Van der Plas, beweren dat de Nederlandse boeren voor ons eten zorgen. Dat is grotendeels onwaar: ze zorgen voor hun eigen inkomen, niet voor ons voedsel. Me...www.welingelichtekringen.nl
Mike