Godsgeschenk
Well-known member
Leuke foto Ragnar!Staat ie weer hoor bij een viaduct ergens in NederlandBekijk bijlage 13601
Dorothé
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Leuke foto Ragnar!Staat ie weer hoor bij een viaduct ergens in NederlandBekijk bijlage 13601
Staat ie weer hoor bij een viaduct ergens in NederlandBekijk bijlage 13601
Op een viaduct zijn geen gleuven te vinden heStaat ie weer hoor bij een viaduct ergens in NederlandBekijk bijlage 13601
KefirKev zei:Handlangers van de heersende macht.
Mike
Cool! Volgens mij ken ik die plek. Maar ja al poosje niet in de buurt geweest. Lastig om in Goulashstan aan zo'n boerenzakdoek te komen.Staat ie weer hoor bij een viaduct ergens in NederlandBekijk bijlage 13601
Nou nou nou ... wel een beetje in ere houden deze Brullende Bruls .... hij kan bij voedseltekorten heel Nederland een week van voedsel voorzien .... en dan nog een week met wat er in zijn koelkast zit die tot op heden nooit in Lockdown is geweest. Vertel Rutte maar niets ... die zet zijn geheime satanische clubje 'UrLodge Three Eyes' in om deze man weg te toveren ... Zonder zijn omzet zijn in 1 klap alle boeren failliet.
Klopt de hele regio hangt vol met vlaggen er hangen echt een paar duizend vlaggen in het groene hart.Vanavond over de N210 gereden. Net als gistermiddag en -avond op de N207 en N201 omgekeerde vlaggen van lantaarnpaal naar lantaarnpaal zover als het oog reikt. Volgens mij is het op alle provinciale wegen in die regio hetzelfde beeld, werkelijk een fantastische aanblik!
Mike