oorlog tegen de boer

Laatst bewerkt:
Speelpark Oud Valkeveen steunt de boeren!
Ze hielden hun rug recht toen er zou moeten worden gecontroleerd op qr. ze wilden niemand buiten sluiten en sloten het park.

Echt een heerlijk plekje vlakbij Naarden om met je kids te vertoeven. M’n dochter en ik komen er vrij vaak

Bekijk bijlage 13666
een gat in de markt -goodwill- kweken als anderen het nog niet durven

@JVG waar kijken we hiernaar eigenlijk? Ik snap wel wat daar staat, maar hoezo moet je een gat in de koe zijn rug laten maken in Spanje opdat het voor ecologisch door kan gaan dan?

Ik heb al wat meer info: koeien met kijkgaten zijn gefistuleerde koeien kennelijk: https://www.bekijkdezevideo.nl/vide...t-de-praktijk-die-gereserveerd-is-voor-koeien.
Dit is niet Spanje, ik meen engels te horen. Weet verder ook niet wat dit is. Zal ook eens even naar jouw info kijken.

Vandaag kreeg ik een vraag van iemand vanuit telegram. Hij wil een actie organiseren met zeker 100 man. Liever nog 500 man. Aankomende woensdagavond heeft hij als voorstel gedaan dit face to face te bespreken. En ik ben benieuwd of hier op dit forum animo is om woensdagavond bij het bespreken en vrijdag bij de actie aanwezig te zijn. De bespreking is in Assendelft.

Degenen die ervoor open staan om aanwezig te zijn graag een privé bericht naar mij. Dan kan ik men in contact brengen met elkaar.

Uiteindelijk maken daden het verschil!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan