oorlog tegen de boer

Goed verslag van Elise Nijmegen! Toch is dit momenteel mijn probleem met boeren:

De reden waarom boeren staan te juichen voor Carola Schouten is dat ze te naief zijn. Ze hebben niet door wat Agenda 21 inhoudt, tegenwoordig Agenda 2030 genoemd. De bedoeling is om boeren failliet te maken en te onteigenen. De (r)overheid kan dan windmolenparken en zonneweides bouwen. Uiteindelijk worden we allemaal samengedromd in megasteden en kunnen we alleen nog rotzooivoer eten uit Oekraine en andere landen waar we een associatieverdrag mee hebben.

Mike

Ik las net ook dit artikel waarin oa staat

Andere eisen van de actiegroep zijn onder meer kostendekkende prijzen voor producenten en geen vee inleveren vanwege de aanpak van stikstof. Ook moeten oneerlijke handelsakkoorden verdwijnen: wat hier niet mag worden geproduceerd, mag hier niet worden geconsumeerd.

Dat komt toch enigszins overeen met wat jij zegt? Bij Rtl las ik dat de initiatiefnemer niet op de hoogte is van nieuwe acties. Dus of het waar is moeten we ook nog maar afwachten. Voorlopig lijkt het er niet op dat men tegemoet komt aan het eisen pakket welke de boeren neer gelegd hebben bij het kabinet. Het probleem word verschoven naar supermarkten en de bank, door milieu en GL

https://www.boerenbusiness.nl/artikel/10884187/weer-protesten-als-kamer-niets-doet-met-eisen

?s=20

Die lui van het Farmers Defense Force hebben het wel door. Ze worden door de media weggezet als een 'radicale' groep die niet spreekt voor alle protesterende boeren. Laten we hopen dat er niet een 'gematigde' groep opstaat...

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan