oorlog tegen de boer

De boeren handelen uit zelfverdediging, omdat ze in hun bestaansrecht worden aangetast door onze tirannieke overheid. In mijn ogen zijn dan ALLE middelen toegestaan. Walgelijke om te zien hoe onze politici en corrupte MSM reageren. Stem ze weg, stem FvD.

Voorzitter Taskforce Huisvesting Arbeidsmigranten fantaseert openlijk over met ‘scherp schieten’ op boeren​

“Voorzitter van de Taskforce Huisvesting Arbeidsmigranten Dennis van der Voort fantaseert graag over met ‘scherp schieten’ op de boeren in verband met de boerenprotesten op de A1,” merkt FVD Haarlemmermeer op. “THA adviseert overheden bij het huisvesten van migranten.”

Dit filmpje had ik al ergens hierboven geplaatst. Ik had al verwacht dat de media dit filmpje ging misbruiken... :ROFLMAO:

Zie je ook dat het woord complot net zo makkelijk wordt gebruikt als het woord Psy-Op? Q is een Psy-Op afhankelijk van de definitie die je hanteert. Net zoals complotten bestaan. Dat iets een complot wordt genoemd wil niet zeggen dat het niet waar is.

Dus als iemand zegt dat een verborgen agenda een complottheorie is dan mag je gewoon instemmend ja-knikken.

De LTO draait!

Wie bedreigt nou wie?!

Mike

Ze zijn een onderdeel van het probleem de wolf in schaapskleren.
Jammer genoeg heeft LTO nog veel te veel draagvlak onder de boeren.

Ze zijn een onderdeel van het probleem de wolf in schaapskleren.
Jammer genoeg heeft LTO nog veel te veel draagvlak onder de boeren.
Is dat net zo iets als de Bovag voor autobedrijven ? Wij hebben ons lidmaatschap al jaren geleden opgezegd. Kost veel geld en voegde voor ons niks toe. Weg met die troep. Je had er niks geen profijt van. Voor ons iig.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan