Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Noord Holland valt me ook best tegen. Zeker de steden. Ik ga maar weer ff flink aan het stickeren. Ben 1.95 en met gestrekte arm de omgekeerde vlag zo hoog mogelijk op alle palen plakken. Succes met afkrabben voor de NSBoas en ander ongedierte.Dick... jij bent de welkome uitzondering in Dordt
.. en dan floep ik dit er nu even uit m.b.t. gebrek aan omgekeerde vlaggen...
"hoe dichter bij Dordt, hoe Rotter het wordt!"
Wij reden op de A4 bij Den hoorn en zagen vanaf de snelweg dat er wat aan de hand was die dag. Mijn man zei nog: staan ze weer hoor die NSB’ers!
Klopt vandaag stonden ze er ook rond 19.15 toen wij toevallig ook weer voorbij reden. StrijdersDie vlaggenactie van dinsdag had ik gezien. Er staan daar vaker groepen met vlaggen.
Die vlaggenactie van dinsdag had ik gezien. Er staan daar vaker groepen met vlaggen.
Irriteerde me ook groen en geel aan die bitch maar ja wat wil je als handlanger van satanAan de (ietwat lachende) kop van de mannelijke politieagent zie je al.... die eenmansdemonstrerende man heeft gelijk, kent zijn rechten. Wie kan dit niet accepteren en wil het bloed onder zijn nagels vandaan halen en haar zin krijgen? Wie overtreedt meerdere Wetten? Dat vrouwlijke criminele wetsovertredende politieding. Wat een zaikwaif.
Politielegitimatiebewijs - Wikipedia
nl.wikipedia.orgDwingen is verboden volgens de wet.De politie kan je niet dwingen - VVS Advocaten
Het met veel bombarie aangekondigde offensief tegen ondermijning is de opmaat tot nog harder optreden tegen al wat te maken heeft met cannabis.www.vvsadvocaten.nl
Niet tonen is een misdrijf, want iedereen kan een in een carnavalszaak een kostuum huren....