oorlog tegen de boer

De vlag op zijn kop ophangen is afkomstig van black lives matter.

Persoonlijk zie ik het anders je maakt er een andere vlag van als je hem op de kop op hangt alleen gebruikt je daar een Nederlandse vlag voor, als je er een paar hoeken afknipt of hem schuin doorknip is het ook een andere vlag doordat hij niet meer rechthoekig is.

Gaan we nu ineens HET MEEST KRACHTIGE VERZETSSYMBOOL VAN NL in twijfel trekken?! De omgekeerde vlag heeft een eeuwenlange MARITIEME traditie in ons land. Je leest het goed: [ZE] zijn zo in paniek over die vlag omdat het voortkomt uit [HUN] EIGEN SYSTEEM. Als een schip in nood was hees het de omgekeerde vlag. Ook op het land werd dit toegepast, als een dorp of stad in nood verkeerde. Daarom: BLAUW-WIT-ROOD, LAND IN NOOD. Hoe toepasselijk is dat? Het is gedecentraliseerd, komt van We The People en [ZIJ] hebben hier geen antwoord op. Weet je nog hoezeer [ZE] in paniek waren in Almelo? Blijf de omgekeerde vlag hijsen en koesteren, mensen!

download (2).jpeg
Mike

Ik ben het helemaal met je eens. In het filmpje hebben ze het er ook over dat Amerikaanse schepen het gebruikte als ze in nood waren.
Ik wilde dit alleen maar laten zien zodat je dat aan normies kan laten zien dat het niks met extreem rechts te maken heeft, zij willen een reguliere bron anders wordt het bijvoorbaad afgewezen.

en het stukje over dat ik het geen Nederlandse vlag meer vindt maar een andere vlag. Bedoelde ik als tegen argument tegen mensen die het niet respect vol vinden naar onze vlag.

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan