Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is dit naast de Lely fabriek?Op die plek hing een paar maanden geleden ook al een grote vlag. Die was na een dag al verwijderd. Nu is er een nieuwe.
Ik heb de vlag vanmiddag gezien.
Bekijk bijlage 16899
Is dit naast de Lely fabriek?
Ja dat weet ik ik ben er vaak genoeg geweest.Ja klopt. Bij Maasland langs de A20.
Boze boeren kondigen groot protest aan bij provinciehuis Overijssel, honderden trekkers verwacht
Boze boeren kondigen voor woensdagmiddag een grote actie aan bij het provinciehuis in Zwolle. Aanleiding hiervoor zijn de dwangsommen die de provincie Overijssel oplegt aan veehouders die bekend staan als PAS-melder. Mogelijk komen er vijfhonderd tot duizend trekkers uit heel Overijssel en de Achterhoek.
Ongelooflijk, nooit gedacht dat dit besproken zou worden in een vakblad! Ik heb het meteen doorgestuurd na het gelezen te hebben. Er is een begin!Een vakblad voor zuivelboeren bericht over de waarheid:
Deel 1 WEF: Bepaalt het World Economic Forum het Nederlands landbouwbeleid?
Waarom zet de overheid zo ongenadig de hakken in het zand met landbouwbeleid dat mogelijk duizenden agrariërs de kop zal kosten? Daar moet een verklaring voor zijn die het boerenverstand te boven gaat. Wat is bijvoorbeeld de invloed van het WEF?www.melkvee.nl
Mike