Dit zou haar wel.eens de kop kunnen kosten op 15 maart, ik hoop dat de boeren haar dit zeer kwalijk nemen!
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja steeds meer mensen krijgen je door Lientje! Daarom ben je bang. Duik maar lekker ergens onder in een hol en kom er nooit meer uit!Bekijk bijlage 23132
[ Album ]
Caroline van der Plas (BBB) zal zaterdag niet aanwezig zijn bij het boerenprotest in Den Haag. "Er zijn een aantal dingen gebeurd in de afgelopen week waardoor ik mij niet veilig genoeg voel om bij zo'n massale publieksbijeenkomst op een podium te gaan staan", aldus de politicus.
Jij vertegenwoordigt jouw achterban!
Dit noemen ze volks vertegenwoordiger!
Daarnaast voedt je de publieke opinie van de door de mainstream media gecreëerde "dreigboeren" propaganda.
Als jij je laat intimideren en beïnvloeden dan ben je helaas ongeschikt.
Helaas kan je niet altijd in je "veilige bubbel" blijven zitten. Politici die zich laten beïnvloeden kunnen nooit daadkrachtige volks vertegenwoordigers zijn.
Functie elders graag.
Wij worden ook fysiek en geestelijk bedreigd, gechanteerd door de overheid, politie en zelfs het leger. En JA, wij zijn er wel!
De boer: "Er zijn een aantal dingen gebeurd in de afgelopen jaren waardoor ik mij niet meer veilig voel". Ze hebben zelfs op trekkers geschoten en TOCH ZIJN WE ER !
Boeren in Opstand (SOVV)
Caroline van der Plas (BBB) zal zaterdag niet aanwezig zijn bij het boerenprotest in Den Haag. "Er zijn een aantal dingen gebeurd in de afgelopen week waardoor ik mij niet veilig genoeg voel om bij zo'n massale publieksbijeenkomst op een podium te gaan staan", aldus de politicus. Jij...t.me
Ik weet niet hoor maar is dit geen fotoshop?Wordt een feestje in den haag 11 maart
Bekijk bijlage 23170
Let goed op met dit soort berichten. De gezondheid van boeren interesseerde ze nooit ene moer. De laatste paar jaar is er ineens veel aandacht in de media voor landbouwgif, zowel voor het milieu als voor de gezondheid van boeren zelf. De overschakeling van grootschalige landbouw met pesticiden en kunstmest naar kleinschalige biologische landbouw is nog niet zo snel gemaakt, en dat weten ze. Ze willen dat de voedselveiligheid in de soep loopt!En de oorlog tegen de boer dendert door......
Gezondheid boeren op spel door grote cocktail van landbouwgif | Klimaat | NU.nl
In het bloed van Nederlandse boeren worden verhoudingsgewijs veel bestrijdingsmiddelen aangetroffen en huisstof op boerderijen bevat maar liefst 144 soorten landbouwgif. Europese normen bieden weinig bescherming, omdat die niet kijken naar de totale gezondheidseffecten van gelijktijdige...www.nu.nl
Dat hele verhaal is grote onzin er worden veel minder schadelijke middelen gebruikt.En de oorlog tegen de boer dendert door......
Gezondheid boeren op spel door grote cocktail van landbouwgif | Klimaat | NU.nl
In het bloed van Nederlandse boeren worden verhoudingsgewijs veel bestrijdingsmiddelen aangetroffen en huisstof op boerderijen bevat maar liefst 144 soorten landbouwgif. Europese normen bieden weinig bescherming, omdat die niet kijken naar de totale gezondheidseffecten van gelijktijdige...www.nu.nl
Hier in Friesland ook overal.....Gisteren zag ik BBB vlaggen in weilanden bij Den Hoorn de Schipluiden.