Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Geweld door onze beschermers.Genoeg aanwezig voor 1 persoon.Hij lijkt wel bewusteloos
Is wel heel toeval dat precies op de genoemde lijn steeds branden zijn. Brabant, zuid Holland. Waar ze tristate City willen realiseren. Toevallig ook dat ze daar een vliegveld willen. Heel toevallig ook dat bedrijven geen gebruik meer kunnen maken van het stroom net. Het betreft niet alleen de boeren in dat gebied maar ook de bedrijven. Die branden zijn geen toeval en 1 van de dingen die iedereen gemeen heeft met elkaar is het stroom netwerk. Slimme meters denk ik ook. Datzelfde is het geval met woningen. Teveel toevallige branden die geen toeval meer kunnen zijn.Stikstofkaart
Blijkbaar veel boeren in Rotterdam en Antwerpen. Alle koeien uit Amsterdam, Rotterdam en Antwerpen naar het slachthuis. Stikstofprobleem opgelost. Geplaatst door:E.J. Bron (via Twitter; Jaap Jan de…ejbron.wordpress.com
Is wel heel toeval dat precies op de genoemde lijn steeds branden zijn. Brabant, zuid Holland. Waar ze tristate City willen realiseren. Toevallig ook dat ze daar een vliegveld willen. Heel toevallig ook dat bedrijven geen gebruik meer kunnen maken van het stroom net. Het betreft niet alleen de boeren in dat gebied maar ook de bedrijven. Die branden zijn geen toeval en 1 van de dingen die iedereen gemeen heeft met elkaar is het stroom netwerk. Slimme meters denk ik ook. Datzelfde is het geval met woningen. Teveel toevallige branden die geen toeval meer kunnen zijn.
tristatecity nederland wereldstad
nederland is een wereldstad meest duurzame megacity ter wereldwww.tristatecity.nl
De Andere Krant - Tristate City Network wil Nederland omtoveren tot ‘slimme wereldstad’: Ido Dijkstra, Simone Beer
Ido Dijkstra, Simone Beer: Stikstofbeleid past bij omvorming tot metropooldeanderekrant.nl
Ik heb hem ook nog steeds hangen. Niet alleen vanwege de boeren, maar ik vind het een mooi zichtbaar signaal van protest.Ter hoogte van Nijnje(noord holland) stonden er weer demonstranten op het viaduct met omgekeerde vlaggen. In het zuidwesten zijn ze daar allang mee gestopt.