Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij nog niet eens qua inhoud van het programma maar meer Thierry, en misschien ook Gideon als persoon die ze niet aanspreekt. Thierry is niet volks genoeg voor ze, ze identificeren zich niet met hem, hoewel hij meer voor ze doet dan wie dan ook. Gaat dus bewust of onbewust weer over emotie die het wint van ratio, ook bij boeren. Van Haga is wat gewoner, minder uitgesproken persoonlijkheid, dat werkt waarschijnlijk beter voor ze.FvD, (Gideon) heeft heel vaak toenadering gezocht met FdF. Blijkbaar vinden ze Forum toch te controversieel.
Over de breuk met van Haga heb je Thierry nauwelijks wat horen vertellen.Vooral als Wybren stiekem op de achtergrond samenwerkt met Thierry. Vooralsnog is dit slechts een theorie. Maar als het klopt, dan doet FDF via een listige omweg alsnog zaken met FvD. Ik hoor links en rechts dat Van Hage controlled oppo is, want hij zou in de zak zitten van de banken (vooral ING). Zou kunnen, maar wat als hij ook die lui voor de gek weet te houden? Een en al speculatie, ik weet het. Ik heb diverse mensen gesproken die Wybren 'kennen' en die zweren mij dat de breuk met Thierry echt was of dat hij echt van de banken is. Maar in hoeverre kennen ze Wybren echt? Misschien is het wel een uitstekende acteur. Als ik vervolgens naar de mensen zelf kijk die dit beweren en wat ze me allemaal doorsturen, dan betwijfel ik of ze wel over goede mensenkennis beschikken...
Mike
Ik hoor Thierry wel af en toe een sneer uithalen naar Haga, maar echt lang heeft hij er inderdaad nooit over gesproken. Op Twitter zie ik soms mensen die bij BvNL zitten kritische dingen plaatsen, en dat is toch wel van Forumkwaliteit. Wie weet.Over de breuk met van Haga heb je Thierry nauwelijks wat horen vertellen.
Over de breuk met de weglopers van JA21 was hij heel vaak heel duidelijk.