oorlog tegen de boer

Bewust in de zin van dat ‘ineens’ de wolf terug is in NL, wat dacht je van hier losgelaten? Of is dat dan een te complotterige gedachte
Ik heb een maand of wat terug een kort filmpje gezien, wellicht op deze site!, dat er 'ergens' in NL een wolf werd vrijgelaten. Het dier was voor zover ik mij herinner erg kalm, alsof het aan mensen gewend was. Dan denk ik: Dit dier is door de mens groot gebracht en wellicht 'opgevoed'.
Ik heb een beetje zitten zoeken waar in duistland wolven aan onze grens leven... niets gevonden.
Dus ja W of L. ik ben/kan het met u eens zijn, jaren lang geen wolf de grens over en nu ineens. . .
Het gedrag is in elk geval niet echt van een dier dat thuis is in de natuur omdat hij/zij dat niet gewend is van jong af aan.
Ik blijf er bij: Alleen de mens dood ander leven voor het plezier!

Komt van besloten TG groep dus even geen linkje:
1705832614979.png
HET WORDT NOG VEEL ERGER ! (lees de link vd Hoefslag)
De wolven worden gefokt en opzettelijk hier uitgezet want als er eenmaal een wolf is, wordt het gebied automatisch een natura 2000 gebied met strengere stikstof normen en moeten de boeren daar weg….
Agenda 2030 WEF/NWO ......... Ik zeg het al zo lang !
De wolven-app bij mij explodeert al heel lang met slachtoffers, ook ponies en paarden, het is om te huilen. In recordtijd barst het er van, snappen jullie nu waarom?! De volgende diersoort die hier terug komt wordt de goudjakhals. Die is er al, maar er is nog geen bekendheid aan gegeven. De groene graaiers willen ook de BRUINE BEER, LYNX en de ELAND terug in Nederland. Het slachtveld is kennelijk nog lang niet groot genoeg 😡😡😡

Laatst bewerkt:
Komt van besloten TG groep dus even een linkje:
Bekijk bijlage 34320
De wolven worden gefokt en opzettelijk hier uitgezet want als er eenmaal een wolf is, wordt het gebied automatisch een natura 2000 gebied met strengere stikstof normen en moeten de boeren daar weg….
De wolven-app bij mij explodeert al heel lang met slachtoffers, ook ponies en paarden, het is om te huilen. In recordtijd barst het er van, snappen jullie nu waarom?! De volgende diersoort die hier terug komt wordt de goudjakhals. Die is er al, maar er is nog geen bekendheid aan gegeven. De groene graaiers willen ook de BRUINE BEER, LYNX en de ELAND terug in Nederland. Het slachtveld is kennelijk nog lang niet groot genoeg 😡😡😡

Krijgen we nog meer migranten!?

P.s @maarten2 zaten we toch heel dichtbij met onze complot gedachte😉

Krijgen we nog meer migranten!?

P.s @maarten2 zaten we toch heel dichtbij met onze complot gedachte😉
Deze foto bij Medusa lijkt idd op een fragment uit het filmpje wat ik zag.
Maar, Ik twijfel of dit in NL is. Het groene vlak lijkt op een achterklep van de laadruimte. Een klep of deur zie ik niet maar dat hoeft niet direct als het een linnen overkap is. De drie achterlichten . . . kan iemand mij vertellen welk merk auto dit is? Zulke lampen zien we tegenwoordig niet meer in NL.
Als de klep omhoog is, gesloten dus, staat het vehikel dan niet wat hoog op de wielen?
Wellicht zijn de mensen links mensen van een of ander plaatselijk sufferdje? Op de voorgrond, voor ons niet te zien, moet ook een camera , 'ploeg'?, staan want anders geen film.

W of L, : we hebben het bij het rechte eind durf ik te zeggen.

( Misschien een landrover, zou kunnen. )

Laatst bewerkt:
Komt van besloten TG groep dus even geen linkje:
Bekijk bijlage 34320

Dit is een foto uit 2013 vanuit Italie ! Bron : https://www.umbria24.it/attualita/n...orna-libero-tra-i-boschi-dopo-lavvelenamento/

Deze foto bij Medusa lijkt idd op een fragment uit het filmpje wat ik zag.
Maar, Ik twijfel of dit in NL is. Het groene vlak lijkt op een achterklep van de laadruimte. Een klep of deur zie ik niet maar dat hoeft niet direct als het een linnen overkap is. De drie achterlichten . . . kan iemand mij vertellen welk merk auto dit is? Zulke lampen zien we tegenwoordig niet meer in NL.
Als de klep omhoog is, gesloten dus, staat het vehikel dan niet wat hoog op de wielen?
Wellicht zijn de mensen links mensen van een of ander plaatselijk sufferdje? Op de voorgrond, voor ons niet te zien, moet ook een camera , 'ploeg'?, staan want anders geen film.

W of L, : we hebben het bij het rechte eind durf ik te zeggen.

( Misschien een landrover, zou kunnen. )
Foto uit 2013 : https://www.umbria24.it/attualita/n...orna-libero-tra-i-boschi-dopo-lavvelenamento/

Is niet wolfwerend, want er staat geen stroom op bij NPHV
Ik kan weinig vinden over de eisen aan een wolfwerend hek maar blijkbaar was deze wel bedoeld als wolfwerend.
Artikel staat achter betaalmuur maar kon wel een screenshot maken:

1706081841324.png

Forum statistieken

Onderwerpen
4.538
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan